• SamsonS

Unga gravida i Halmstad/Laholm?

Några yngre gravida runt Halmstad/Laholm som vill följas åt? Glad

Jag är själv i v. 10 nu.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-03-14 10:04
    Hattifnatt89 (TS) - Jag heter Emelie, är snart 22 år och bor också i Lilla Tjärby, inte alls långt ifrån Stina. Väntar mitt första barn som är beräknat till den 25/7. Bor ihop med min sambo som är 25, och våra två katter Zorro och Ziri.
    Bloggar lite också på www.litetunderverk.blogg.se :)

Smuk- Becky kallas jag, heter Rebecka egentligen, är 22 år gammal och bor i Vallberga utanför Laholm med sambon Robin, dottern Cassandra ( 1 år ) och katten Nemesis.

Engelmede- Jag heter Åsa och har nästan precis flyttat till halmstad till min sambo Johannes=) Är nu troligen i vecka 4. Går i skolan i helsingborg, sista året på gymnasiet=)

Stina8503- Christina, heter jag, 26 år mamma till Leon 2 år och väntar barn nr två som är beräknad den 22 mars = SNART!!!
    Jag och min lilla familj bor i Lilla Tjärby sedan i december, tidigare bodde vi i Strängnäs ca 8 mil ifrån Stockholm.

• Svar på tråden Unga gravida i Halmstad/Laholm?
  • SamsonS

Tack själv Stina!!! :)

Jag kan ju när som nu när jag är ledig, nästan iaf! Så om ni andra bestämmer en dag och tid så ska jag nog kunna lösa det:)

• stina8503

Jag har svårt att träffas nu och fram till nästa lördag har vänner på besök, men efter det är jag inte mycket.
    Men då ligger ju klart Emelie och föder... :)

• SamsonS

Haha! Jag hoppas det blir snart, gärna innan helgen ;) men har börjat få lite förvärkar och slemproppen har börjat lösas upp, så helt omöjligt är det ju inte :D

• Theta

Ååå :) Vad spännande! Håller tummarna för att det startar på riktigt snart :D

• stina8503
    SamsonS skrev 2011-07-13 10:16:34 följande:
    Haha! Jag hoppas det blir snart, gärna innan helgen ;) men har börjat få lite förvärkar och slemproppen har börjat lösas upp, så helt omöjligt är det ju inte :D
    Åhhh, bebis, bebis. Var inne på webbisar men hittade er inte. Är magen kvar? Eller har det kommit en liten?
    Hoppas allt är bra i vilket fall som helst!
    Kram
  • SamsonS

Nej här händer inte ett smack tyvärr! Var inne på förlossningen igår pga kraftig huvudvärk. Har även äggvita i urinen och blev ordinerad vila...hoppas det sätter igång snart och att detta inte utvecklas till havandeskapsförgiftning. så jag har intagit soffläge, nästan iaf ;)

• mucklis

Hoppas det sätter igång snart och att du slipper havandeskapsförgiftning! =)

• stina8503

En liten färdknäpp kanske... hehe
    Tror väg 117 är bra att köra till förlossningen, den är så ojämn att bebisen skakas ut ;)

• mucklis
    stina8503 skrev 2011-07-20 12:43:48 följande:
    En liten färdknäpp kanske... hehe
    Tror väg 117 är bra att köra till förlossningen, den är så ojämn att bebisen skakas ut ;)
    Haha, fick mig ett skratt där. ^^
  • Theta

Känns som att vi laholmare är lite av en tjejliga ^^

• SamsonS

Tack så mycket! Är precis hemkomna från bb, skönt att vara hemma igen. Nu bara myser vi och njuter! :)

• mucklis
    SamsonS skrev 2011-07-22 18:26:06 följande:
    Tack så mycket! Är precis hemkomna från bb, skönt att vara hemma igen. Nu bara myser vi och njuter! :)
    Ahhh! Vad härligt! Nu saknar man nästan spädbarnstiden ju... fast utan kolik då. ;D
Svar på tråden Unga gravida i Halmstad/Laholm?