• SamsonS

Unga gravida i Halmstad/Laholm?

Några yngre gravida runt Halmstad/Laholm som vill följas åt? Glad

Jag är själv i v. 10 nu.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-03-14 10:04
    Hattifnatt89 (TS) - Jag heter Emelie, är snart 22 år och bor också i Lilla Tjärby, inte alls långt ifrån Stina. Väntar mitt första barn som är beräknat till den 25/7. Bor ihop med min sambo som är 25, och våra två katter Zorro och Ziri.
    Bloggar lite också på www.litetunderverk.blogg.se :)

Smuk- Becky kallas jag, heter Rebecka egentligen, är 22 år gammal och bor i Vallberga utanför Laholm med sambon Robin, dottern Cassandra ( 1 år ) och katten Nemesis.

Engelmede- Jag heter Åsa och har nästan precis flyttat till halmstad till min sambo Johannes=) Är nu troligen i vecka 4. Går i skolan i helsingborg, sista året på gymnasiet=)

Stina8503- Christina, heter jag, 26 år mamma till Leon 2 år och väntar barn nr två som är beräknad den 22 mars = SNART!!!
    Jag och min lilla familj bor i Lilla Tjärby sedan i december, tidigare bodde vi i Strängnäs ca 8 mil ifrån Stockholm.

• Svar på tråden Unga gravida i Halmstad/Laholm?
  • mucklis

Liam skrattade för första gången idag! Jag blev så överraskad och glad så tårarna bara sprutade. Vilket bra avslut på dagen alltså! =D

• stina8503

Ska vi säga kl 13 istället?

Vi som träffas är:
    Christina + Leon och Minea
    Emelie
    Victoria + Casper och Elliot
    Madelene + Liam
    My

Är det fler som kommer så kopiera gräna detta och lägg till ert/era namn så har vi koll på hur många vi blirSkrattande

• stina8503
    mucklis skrev 2011-05-07 18:59:05 följande:
    Liam skrattade för första gången idag! Jag blev så överraskad och glad så tårarna bara sprutade. Vilket bra avslut på dagen alltså! =D
    Åhh, vad roligt! Det är så fint att se deras framsteg. Man blir så lycklig
    Minea lekte i babygymmet när hon var 4 veckor, jag blev så förvånad, trodde inte hon kunde fokusera synen så bra, men vad hon koncentrerade sig och lyckades slå på sakerna :)
  • stina8503
    CasperOchMamma skrev 2011-05-05 11:58:32 följande:

Tackk så mycket:)
    Ja Stina, det har dem säkert. trots åldersskillnaden;)
    Blir det en träff på måndag i Halmstad? Tänkte bara så att jag kan planera in det lite,
    sambon är nämligen hemma 1 månad nu.. :)

Vilken lyx du har som har pappan hemma så länge :D
    Själv fick jag en rivstart. Hence var hemma 1 vecka sedan jobbade han borta, med övernattningar alltså hela veckan därpå. Det var tufft, men det gick.

Ska bli kul att se en plutte bebis imorgon :)
  • stina8503

Emelie: Var bor du? Eller var ska jag kan hämta upp dig?  kommer kl 12:15 i så fall

• SamsonS

Kl 13 blir toppen! Du bor på hallarsvägen va? Där finns ju typ en gammal busshållsplats där skolbussarna går, om du vet var jag menar? Jag kan gå bort dit, är ju inte så långt från mig:)

• CasperOchMamma
    Mia386 skrev 2011-05-07 10:36:21 följande:
    Åh! Grattis! :D Gick allt bra? 

Jo det gick bra... Men det var tuffare denna gången än med första.. :S men sambon var ett enormt stöd:)

stina8503 skrev 2011-05-08 07:12:58 följande:
    Vilken lyx du har som har pappan hemma så länge :D
    Själv fick jag en rivstart. Hence var hemma 1 vecka sedan jobbade han borta, med övernattningar alltså hela veckan därpå. Det var tufft, men det gick.

Ska bli kul att se en plutte bebis imorgon :)

Ja det är en lyx:) Hans första barn med så han ville vara hemma mycket nu i början med:) Stackars dig, måste varit lite jobbigt:/ Ska bli kul att ses:)

• stina8503
    SamsonS skrev 2011-05-08 09:33:17 följande:
    Kl 13 blir toppen! Du bor på hallarsvägen va? Där finns ju typ en gammal busshållsplats där skolbussarna går, om du vet var jag menar? Jag kan gå bort dit, är ju inte så långt från mig:)
    Det är precis utan för oss. kom du dit. Ses imorgon!
Svar på tråden Unga gravida i Halmstad/Laholm?