Unga gravida i Halmstad/Laholm?
Stina, kolla din gästbok :)
Stina, kolla din gästbok :)
Jag tycker också att det hade varit roligt med någo träff :)
Vaknade upp med en hostig tjej imorse :( Inte alls roligt, så det blir en visit hos läkare idag..
Min förlossning var också snabb, från första värken till hon var ute så tog det ca 6,5 timme :D Tyckte inte heller att lustgasen gjorde något. Jag blev bara tung i huvudet och mina läppar domnade av :/
Så nästa gång tänkte jag köra utan smärtstillande helt och hållet :)
Jag ska in till arbetsförmedlingen och skriva in mig, eller vad man ska kalla det, den 28:e. Jag kan ju se vilka öppettider de har och så, för om det passar så kommer gärna jag och Cassandra.
Men Cassandra är hostig och snorig så ni vet, men jag tror nog att hon ska bli bättre tills dess :)
Tack för idag :) Detta får vi göra om igen, bortsett från sura idiotgubbar på Apoteket som kastar runt på barnvagnar med barn i :@
Vi tog med Cassie ut rätt tidigt. Typ 4-5 veckor. Men då var det inga förkylningar och så som härjade direkt. Var vänner eller familj förkylda/sjuka så sköt vi upp besök tills alla var friska :)
Tisdags var vi på öppnis menade jag, blev lite förvirrad :P
Det hade varit mysigt men jag avstår nog faktiskt.. Vill inte riskera att smitta ner någon med magsjukan :( Annars så hade vi gärna hängt med :)
Men ni får tänka på mig ;)
Skönt att bebis fortfarande är kvar i magen och att kalaset gick bra :) Hade ju varit lite jobbigt om bebis hade bestämt sig för att komma mitt i firandet ^^
Ikväll så är vi inne på tredje natten med femminutersmetoden och det fungerar jättebra :) Första natten var värst, då tog det 45 minuter innan hon somnade, igår blev hon tyst efter 5 minuter och lekte i ca 10 minuter innan hon somnade och nu ikväll tog det ca 10 minuter innan hon blev tyst :)
Så det går på rätt håll och det är inte så jobbigt som jag trodde det skulle vara. Hon sover bättre och äter bättre. Har satt upp ett schema för hur vår vardag ska se ut, och det går jättebra. Lite synd nu med magsjukan bara, för vår dagliga promenad har blivit inställd :/