• Forumvärd

Välkommen in i vår Rimstuga!

Nu närmar sig julen med stora steg och vem behöver inte hjälp med julklappsrim?

Nu samlas vi och rimmar och trixar så passa på att få hjälp med att få ett fyndigt julklappsrim att klistra på paketet.

Håller du på att få spel?
    Fråga vår eminenta rimpanel!Tomte

Lady Namarie, Pejgan, Bonanza, MammaHela, AnneSophie och jag kommer att finnas till hands och rimma tillsammans med er.

Välkomna! Solig

Vill Ha! Familjelivs nya shoppingklubb villha.familjeliv.se/
  • Svar på tråden Välkommen in i vår Rimstuga!
  • jolle85

Sorry! Hade missat ditt inlägg!!! Men du får gärna komma me en ny! Det är en ganska stor bricka! O den ska vi ge till våra päron!!!

• freddy594

Har du både tjej o kille? ( barnen) silverbricka att hänga på vägg?

• Mamma Tintis

Åhh, vilken bra tråd! Jag har ramat in ett foto på mig, min man o vår 3 mån dotter som jag tänkte ge min man så att han kan ha den på jobbet. Nån som kan komma på ett bra rim till det?

• jolle85

Det är två killar!!! Nope ingen silverbricka en svart i trä men foto inuti<!

• freddy594

Lite trä och ett par pågar, gissa redan nu, om du vågar!
    Här får du det käraste vi har, vilken tur att vi har orginalen kvar

• Shadowcat
    freddy594 skrev 2010-12-18 17:21:43 följande:
    Varmt i bilen är alltid skönt, men gå utanför dörren e inte lönt, här kommer ett rep, fyllt med elektrisitet hjälper motorn upp i tempetatur, så du kan fortsätta med din morgonlur
    tack :)
  • freddy594

Tintis. Jobbar din gubbe möjligtvis med datorer nått?

• freddy594

(gissar att han gör det) här kommer ett paket med hela klanen, kan vara mysigt att ha, när du sitter där på lanen. Den påminner dig om alla oss, vi vill att du kommer hem fort förståss. Ta det lungt o bara chilla, vi väntar här på dig, jag o den lilla

• Mamma Tintis

Åhh! Klockrent! Han sitter på kontor, så det blir en hel del tid vid datorn om dagarna! Det rimmet tar jag rakt av! Tack tack!!

Svar på tråden Välkommen in i vår Rimstuga!