• Forumvärd

Välkommen in i vår Rimstuga!

Nu närmar sig julen med stora steg och vem behöver inte hjälp med julklappsrim?

Nu samlas vi och rimmar och trixar så passa på att få hjälp med att få ett fyndigt julklappsrim att klistra på paketet.

Håller du på att få spel?
    Fråga vår eminenta rimpanel!Tomte

Lady Namarie, Pejgan, Bonanza, MammaHela, AnneSophie och jag kommer att finnas till hands och rimma tillsammans med er.

Välkomna! Solig

Vill Ha! Familjelivs nya shoppingklubb villha.familjeliv.se/
  • Svar på tråden Välkommen in i vår Rimstuga!
  • peggyL
    freddy594 skrev 2010-12-17 13:56:45 följande:
    Tjejen i guld ,brösten blotta
    Runda fina o rätt flotta
    Låt henna påminna om vad du har, när hon hänger där med bysten bar!
    Hehe.. tackar!
  • freddy594

Musse, långben o kalle anka, till den här föreställningen behöver ni inte planka! Den här showen är bättre än stjärnor på is, den känns nästan magisk på nått vis!

• aglili
    freddy594 skrev 2010-12-17 18:43:22 följande:
    Musse, långben o kalle anka, till den här föreställningen behöver ni inte planka! Den här showen är bättre än stjärnor på is, den känns nästan magisk på nått vis!
    Tack!
  • versan
    Pejgan skrev 2010-12-17 11:22:15 följande:
    Istället för att fylla vare vägg med avkommans kort
    lägg bilderna på en tumme och stoppa i en port
    Vips kan ni välja: tjocka släkten eller Babe idag
    Kanske till och med en bild på er själva ett tag
    Gahhhahahahahaha! Hur visste du det.
    mamma har tamig sjutton fyllt varje vägg med kort på alla & tavlor ööööverallt.
    10tummar upp SUPERRIM.
    TACK. {#emotions_dlg.flower}
    freddy594 skrev 2010-12-17 12:20:22 följande:
    Inte ett, utan flera hundra, hur går det till, kan man undra? Jag vet att du inte har teknikexamen, men, förstår du dom finns där i ramen! Hoppas du blir glad o ger upp ett tjut, för här kommer en tavla utan slut
    PERFEKT till pappa på samma paket.
    jag ska nog stoppa två etiketter så får dom läsa varsin.

Tusen tack ni är bäst här inne.
  • uniMog

En flaska full med mums
    Utan sprit men full med uumf
    Massa kryddor, drick den varm
    Detta är en del av julens charm!

• Krokusen

Hej!

Vi ska ha ett julklappsbyte på jobbet. Julklappen ska börja på A. Jag har köpt en  söt Ask som jag ska lägga Ahlgrens bilar i. Är det någon som kan hjälpa mig att rimma på denna klapp?

• Lady Namárië
    Krokusen skrev 2010-12-18 11:25:16 följande:
    Hej!

Vi ska ha ett julklappsbyte på jobbet. Julklappen ska börja på A. Jag har köpt en  söt Ask som jag ska lägga Ahlgrens bilar i. Är det någon som kan hjälpa mig att rimma på denna klapp?
    Om jag hade bättre lön
    kunde jag ha hört din bön
    Ett garage du hade fått
    med en klarröd Porsche flott
    Men såna slantar har inte jag
    så du får nöja dig idag
    med fordon av en annan sort
    i en lagom stor transport
    So say we all
  • freddy594

Gjord på gammalt hederligt sätt, smakar gott o alldeles rätt. Av denna eminenta dryck, finns ju faktiskt bara ett par styck
    Tillsätt bara russin o mandek, så smakar den mycket bättre än den som finns i handeln

• Shadowcat

Jag har köpt en kontakt med dosa som man ska ha ute för tex motorvärmarsladden så att man inte behöver gå ut för att sätta igång den. Har ingen aning om hur jag ska rimma på det. Någon som kan?
    Det är till pappa och mamma

Svar på tråden Välkommen in i vår Rimstuga!