• Forumvärd

Välkommen in i vår Rimstuga!

Nu närmar sig julen med stora steg och vem behöver inte hjälp med julklappsrim?

Nu samlas vi och rimmar och trixar så passa på att få hjälp med att få ett fyndigt julklappsrim att klistra på paketet.

Håller du på att få spel?
    Fråga vår eminenta rimpanel!Tomte

Lady Namarie, Pejgan, Bonanza, MammaHela, AnneSophie och jag kommer att finnas till hands och rimma tillsammans med er.

Välkomna! Solig

Vill Ha! Familjelivs nya shoppingklubb villha.familjeliv.se/
  • Svar på tråden Välkommen in i vår Rimstuga!
  • Söker

Vad duktiga ni är! Någon som vill hjälpa mig med rim till min kille? Jag har virkat en halsduk (han är väldigt frusen av sig) och köpt en fågelmatare att ha på balkongen.

• freddy594

Här kommer nått jag gjort i hemlighet, materialet kommer från får och inte get.
    Linda den ett varv eller flera, då slipper du frysa mera du kan ha den till nästan alla kläder, beroende på väder

• freddy594

Varmt i bilen är alltid skönt, men gå utanför dörren e inte lönt, här kommer ett rep, fyllt med elektrisitet hjälper motorn upp i tempetatur, så du kan fortsätta med din morgonlur

• freddy594

Halsduksrimmet kan också börja med: eftersom du är en frysen lort, kpmmer här en grej jag gjort... ;)

• Tjohalia

Å vad roligt! Jag har köpt en väldoftande hemmagjord tvål (från LUSH) var till mamma och svärmor, är det nån som har ett bra rim på det?

Flicka 050414 * Pojke 070309
  • freddy594

Mcdonalds o pizza i all ära, men dina fågelvänner vill ha en sådan hära , frusna små vänner som letar mat, blir såklart lyckliga av att få den på fat. Kommer tillbaka år efter år , det är självklar när dom denna får

• Denebola
    Tjohalia skrev 2010-12-18 17:30:10 följande:
    Å vad roligt! Jag har köpt en väldoftande hemmagjord tvål (från LUSH) var till mamma och svärmor, är det nån som har ett bra rim på det?
    Gjord för hand, för handen menad, handen blir nu genast renad.
  • jolle85

Gör ett nytt försök nu!!! Ska ge bort en bricka... O i den ska vi sätta i kort på våra barn!!

• freddy594

Inte för jag tycker du är skitig, eller luktar gris, utan mrst för att det är jul på nått vis
    Med den här kan du dig tvaga , till du luktar som en princessa ur en saga

• freddy594

Jolle gjorde ett till dig på sid 13 nått med spiller saft.. Va det inget bra?

Svar på tråden Välkommen in i vår Rimstuga!