• Ayyla

Hade ni en lyckad jul iår?

Som sagt, var er jul lyckad eller misslyckad? Lämna gärna en kommentar också. Min får klassas som helt ok. :)

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hade ni en lyckad jul iår?
  • Frontline

Som vanligt var det en underbart bra jul.
    Vi var 20 personer varav 9 var barn och vi käkade god julmat och hade det gött..
    Klockan 17 kom tomten och delade ut masor med julklappar så det var ett herrans liv kan jag lova...

Nu är vi hemma och frugan samt barnen sover så jag tar mig en whiskey

Livet är underbart när underlivet är bart :)
  • Decembra

Helt ok, hade varit toppen utan förkylningen som bedövade mig hela dan och som gjorde att inte maten smakade sådär jättemycket..

• Hihi2

Helt okej jul som spenderades med närmaste familjen med god mat och julklappsöppning. Som det ska vara! Har gjort det där med hela-släkten-firande och det blir bara en massa stress!

• La Lola

Den var väl okej.....

*mamma till Alma 10 år (-00) och Hedda 1 år (-09)*
  • Kan inte bli bättre än såhär

Underbar, dottern jag och hundarna har i stort sett legat i soffan sedan kl 13 och sett på julfilmer,ätit massa mat och godis , sovit middag och öppnat paket :)

• Qaroliine

Kunde varit bättre om vi fått fira hemma med släkten
    Fick en dotter för 4 dagar sen så vi ligger på vårdavdelning med henne (1 mån för tidig).

~*~Flicka bf 110117~*~
  • ajkw

Helt ok! Det enda som fattades var min äldste bror som inte kunde vara med och fira, utan fick sitta hemma med vinterkräksjukan. Hade han vart med hade det blivit en underbar jul!

• Dorian Ertymexx

Inget vidare. Hade ingen ork, ingen lust och massivt dåligt samvete för att jag bangade både flickvän och familj för att få ha litet angst i fred.

Jag är inte en kvinnokarl! Men jag jobbar på det!
Svar på tråden Hade ni en lyckad jul iår?