• Ayyla

Hade ni en lyckad jul iår?

Som sagt, var er jul lyckad eller misslyckad? Lämna gärna en kommentar också. Min får klassas som helt ok. :)

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hade ni en lyckad jul iår?
  • crimson

Underbar, men den är ju inte slut än!

• Kan inte bli bättre än såhär
    Dorian Ertymexx skrev 2010-12-25 00:40:12 följande:
    Inget vidare. Hade ingen ork, ingen lust och massivt dåligt samvete för att jag bangade både flickvän och familj för att få ha litet angst i fred.
    Nytt år nya tag. Ibland blir förväntningarna på vad man bör göra så stora att man inte ens vill klä på sig kläder utan hasa runt i nattlinne hela dagen lång, och vet du vad? Det är helt ok.
  • S vali s

Jag har haft en helt underbar julafton men saknade givetvis mina två äldsta barn, hade dom varit hemma hade julen varit fulländad

Den late får brått när det blir kväll
  • Dorian Ertymexx
    Kan inte bli bättre än såhär skrev 2010-12-25 00:46:34 följande:
    Nytt år nya tag. Ibland blir förväntningarna på vad man bör göra så stora att man inte ens vill klä på sig kläder utan hasa runt i nattlinne hela dagen lång, och vet du vad? Det är helt ok.
    Japp, jag tycker ju det. Släkten, däremot... :P
    Jag är inte en kvinnokarl! Men jag jobbar på det!
  • Mirakel händer

Det var en hej underbar jul med svärmor, svärfår, älsta svågern och hans 2 barn+barnens mamma och hennes farfar (de är reparerade sedan i somras) och lillsvågern. Det var första jul med vår mirakeldotter som blir 6 månader på måndag nästa vecka.

Kim 1995-03-13 & Lina 2010-06-27
  • astro
    Dorian Ertymexx skrev 2010-12-25 01:09:43 följande:
    Japp, jag tycker ju det. Släkten, däremot... :P
    Vet vad du menar ... vi firar själva och undviker släkten eftersom vi tycker att det viktiga är att alla trivs och inte att det ser trevligt ut. Viss skillnad. Om någon av ungarna vill sitta och kolla på Youtube hela dagen så go ahead, liksom. Julen är till för njutning, inte tvång.

Vi hade - som vanligt - en härlig jul med god mat och skön stämning. Lätt förstås utan krav  
  • Pallas

Lugn, skön, bara jag min man och småbarnen. Middagssovning, lite mat, film och lite julklappar, samt nyttjande av desamma. Jag somnade 21.30, efter tre helvetesveckor på jobbet. Inte åka någonstans, inga gäster, inga måsten, inget tvång. Underbart!

• pluvdo

En underbar jul, som alltid med släkten. Jag är mycket nöjd.

• copl2

Ja, hittills, men det är väl lite väl tidigt att summera den redan? Det är ju två juldagar kvar ännu!

• sofie3

Bästa julen på riktigt länge!!

Svar på tråden Hade ni en lyckad jul iår?