Inlägg från: VeronicaNyberg |Visa alla inlägg
  • VeronicaNyberg

BF september 2011

Hejhej!

Vill gärna gå med här! Har BF mellan 31 aug och 3 sep.

Lite mer liv i den här tråden!

• VeronicaNyberg
    Flisan79 skrev 2011-03-21 12:37:15 följande:
    Ja i den här tråden är tempot högre Välkommen hit!
    Tack Såg att du hängde här du med Glad
  • VeronicaNyberg

Cirka en vecka kvar till RUL nu...tänkte först inte kolla kön, men nu är jag så otålig så jag kan inte hålla mig känner jag. Funderar även på att göra ett UL i 4D hos tittut på östermalm, men samtidigt vill jag inte överdosera bebis med ljudvågor..Fast bilderna var så fina, så ett extra i v 25 kanske jag gör där Solig

• VeronicaNyberg
    Alcastar skrev 2011-03-21 14:38:02 följande:
    YES!!!!!
    Fick svaret från moderkaksprovet idag (snabbtestet) och BÅDA tvillingarnas prov är normala!!!
    Vilken lycka :D
    Nu väntar vi bara svar på den fullständiga analysen för "risk-tvillingen". Det kommer om 2 - 3 veckor. Men jag känner mig väldigt trygg med detta svaret!
    Håller tummarna! Solig
  • VeronicaNyberg
    lillagreizn skrev 2011-03-26 08:53:10 följande:
    Okej det var en del som inte gått upp något. Jag är då så förbannat orolig över att jag inte gått upp ett enda gram, med tanke på att jag väger under 50 kg.
    Nu väger inte jag under 50 kilo på lååånga vägar, men jag har inte heller gått upp Tungan ute
  • VeronicaNyberg
    Anna4 skrev 2011-03-27 22:27:53 följande:
    Cornelia, vad är skillnaden mot de "vanlig" trådarna o vilka är/blir medlemmar? Nu fattar jag inget? :) Trodde alla trådar fungerade lika..
    Gå in i "medlemsgrupper" under huvudmenyn till vänster, sök sedan på grupper "gravid". Bläddra där så hittar du denna grupp och kan välja att bli medlem! :)
  • VeronicaNyberg
    Anna4 skrev 2011-03-27 22:31:35 följande:
    Ok, tack! Funkar säkert bara m datorn för det var så jag såg det förrut. Ska kolla imorgon :)
    Solig
  • VeronicaNyberg
    lillagreizn skrev 2011-03-28 12:17:16 följande:
    då sticker jag iväg på gyn, får se vad dom säger! Hoppas på lite bättre ord än vad jag fick av BB!
    Hoppas allt är bra! Lycka till!
  • VeronicaNyberg
    Frka11 skrev 2011-03-29 16:31:36 följande:
    Jag har en några frågor.
    Har ni fått lyssna på hjärtljuden hos eran bm?hur många gånger och i vilken vecka?
    Jag känner mej orolig, har en konstig känsla så jag ringde bm och frågade om inte jag kunde få komma och lyssna på hjärtljuden för att lugna mig(förhoppningsvis) då får jag till svar att det gör dom inte förrän i v 20 eller va hon nu sa(talade med brytning) då fick hon till svar av mig att det har jag redan gjort en gång för 3v sen, och så frågade jag om det är meningen att jag ska gå och oroa mej nu i 2,5 v tills rul, så till slut bokade hon in mig på en tid hos min bm imorgon kl 15 så då hoppas jag verkligen att jag får lyssna å att lilla hjärtat slår så jag kan fortsätta njuta igen.
    Undra om man någonsin under denna graviditet kommer att känna sig säker?
    tror inte jag hade nojat såhär om jag inte haft mitt ma. Läste precis om en tjej som gjorde Ul v 18 och fick veta att fostret dött v 14, gjorde ju inte min oro mindre....
    håll tummarna nu imorgon!:)
    Om du känner dig så väldigt orolig, varför inte köpa en angelsound på teknikmagasinet? Kostar typ 300 Glad
Svar på tråden BF september 2011