Inlägg från: VeronicaNyberg |Visa alla inlägg
  • VeronicaNyberg

BF september 2011

MelindaBjörk skrev 2011-04-06 21:38:54 följande:
    Kände för första gången idag en lite spark utanpå magen Skrattande Hjärta vecka 16 (15+3)
     Hjärta Jag vill också!
  • VeronicaNyberg
    sockerslav skrev 2011-04-07 10:27:43 följande:
    Hej!

Kl 8 imorse var vi på UL och allt såg väldigt bra ut. Bebisen började med att vinka, väldigt lägligt! Sen rörde den sig hit och dit en massa så barnmorskan hade lite problem med att få bra bilder för att kunna ta måtten. Efter förra ultraljudet (i vecka 12) blev jag flyttad från 5/9 till 30/8. Nu blev jag flyttad till 3/9, så alltså kan jag vara med i den här tråden nu utan dispens!

Dessutom har vi BF på dotterns treårsdag! Ja ja.....

Här är en halvkass bild som jag tog på foto med mobilkameran.

Samma bf som jag då :)
  • VeronicaNyberg
    MissMarilyn skrev 2011-04-07 08:06:39 följande:
    Jag köpte en bärsjal på Lilla Mirakel nu... var ju 50% =) =)
    Vart hittar du att det är 50%???? Vill också ha en!
  • VeronicaNyberg
    Flisan79 skrev 2011-04-07 18:51:39 följande:
    Känner mig konfunderad. Vet inte om jag ska satsa på ett könsul eller ej. Funderar på att ringa sibyllekliniken för där kostar ett ul bara 260 kr. Väntetiden är lång men å andra sidan bör man ändå vara över v 25 för att se ordentligt. Hmmm.....
    Kanske beställer en tid och ev avbokar om jag ångrar mig. Vi ville ju väldigt gärna veta men hade sagt att vi troligen skulle låta det vara om de inte såg. Åhhh.....jag vet inte.
    260kr???? Är det möjligt?? Sjukt billigt isf! Nästan så jag vill göra ett till längre frma jag med :-P
  • VeronicaNyberg
    Flisan79 skrev 2011-04-07 19:12:08 följande:
    Ja, de tar samma taxa som ett läkarbesök. Blir ju knappast något 3D men för de pengarna är det ju skitsamma

Ringde dit då jag var superorolig runt v 9 men då var det en månads väntetid så det blev ultragyn i odenplan då....de var också billiga...hmm...ska googla och se vad de tar   
    oooh, kanske gör ett till i slutet av maj då...vet inte om jag kan hålla mig :P
  • VeronicaNyberg
    Flisan79 skrev 2011-04-07 19:20:22 följande:
    Nej precis...vet inte om jag klarar av att vänta...en riktig nagelbitare det här
    Jadu...inte lätt att bestämma sig för hur man ska göra inte :P
  • VeronicaNyberg
    Flisan79 skrev 2011-04-12 15:55:50 följande:
    Den är fin i den där färgen, har en vanlig 2,4 T fast silver. Vi är inne på att byta upp oss till en KIA Sorento eller en xc90. Tycker det är skönt med höga bilar då jag som är 175 cm lång ständigt slår i huvudet när jag lyfter in barnen i bilen

Om jag fick drömma så skulle jag vilja ha en audi Q7.....men det lär ju typ aldrig hända
    Ja Q7:an skulle jag verkligen inte säga nej till. *Dregglar*
    Tycker dock att det är alldeles för mycket pengar för en bil, även om man skulle ha råd med det, lägger mycket hellre mer pengar på typ ett hus Tungan ute
  • VeronicaNyberg
    Flisan79 skrev 2011-04-12 16:15:29 följande:
    Så sant, men om man hade vääääldigt mycket pengar...dåååå.....dröm, drömDrömmer
    Ja, typ obegränsat Guld i mun
Svar på tråden BF september 2011