Inlägg från: VeronicaNyberg |Visa alla inlägg
  • VeronicaNyberg

BF september 2011

Mamma0911 skrev 2011-08-05 08:01:12 följande:
    Gu va kul, minns då man vönta på dottern skulle komma å dagarna gick å sen BF dagen kom. Långa dagar var det helst dom 5 dagar jag gick över. Jag hoppas jag slipper gå över denna gång. Vi får se vem som hinner få först Glad
    Jajjamen :D
  • VeronicaNyberg

Går in i vecka 37 idag  Har bäddat sängen och burit upp alla bebissaker och tvättat kläderna nu osv   Väntar bara på att få hämta vagnen...dom hade beställt liggdelen i fel färg när jag skulle hämta den i fredags ;/

• VeronicaNyberg
    kallevallevanna skrev 2011-08-07 13:30:06 följande:
    Jag gick in i vecka 36 igår (alltså 35+1 idag). Har kommit så långt att klädseln till sovkorgen är nerplockade till tvättstugan. Sen ska jag träffa svägerskan i veckan så jag får alla sängkläder och sånt som passar till den. Vi har fått barn omlott de senaste åren så sakerna åker fram och tillbaka mellan oss Skrattande
    Haha, det måste vara väldigt smidigt! :)
  • VeronicaNyberg

Åh, nu ploppar det ut bebisar till både höger och vänster känns det som. Är jag typ sist ut snart, fastän jag har BF alldeles i början av månaden? Känns som så, jag vill OCKSÅ! Hembesök av BM idag iallafall...Får väl nöja mig med det för stunden :-P

• VeronicaNyberg
    katzon skrev 2011-08-10 09:38:04 följande:
    Lillagreizn: Stort grattis till er kille!!!!

VeronicaNyberg: Jag hade ingen aning om att BM gör hembesök. Bor du också i Stockholm?
    Jepp, bor i Sthlm! Vet inte om det är rutin faktiskt. I Umeå gör domdet på rutin vet jag iallfall! :)
  • VeronicaNyberg

Har ett boktips, ser att ni pratar "metoder"...En jättebra bok jag läst som jag verkligen tycker har sunda tips är "växa, inte lyda" samt "trygga barn trygga föräldrar". Bara ett tips :)

• VeronicaNyberg

Jag har också för mig att det är någonting med just antingen röda bär, eller bär med starka färger, som gör att man helst ska undvika dem under amning...Av någon anledning :-P

• VeronicaNyberg

Jag har också en pendel här hemma! Testade pendla och fick som svar att bebis kommer den 3 september, samma datum som jag fick till svar i våras när jag frågade...:) Ska bli kul att se om det stämmer!

Svar på tråden BF september 2011