• Miniapa

BF september 2011

Godmorgon alla! Här känner jag mer och mer av "Glenn" i magen för varje dag :) Går in i v 22 på måndag.

Har längtat så länge efter denna helg! Vi har fullt upp på förmiddagen men kl 14 åker jag o mannen ner till Helsingborg och har en barnfri helg :)

Ikväll blir det popcorn och bio, imorgon åker vi över till Danmark och strosar omkring på dagen och på kvällen ska vi på någon mysig restaurang. På söndag tar vi en tur via Väla köpcenter på vägen hem. Ska bli så lyxigt att kunna prova kläder ostört och med fördraget drapperi/stängd dörr, hihi!

• Miniapa
    IdaElinLivia040611 skrev 2011-04-29 09:37:43 följande:
    Gud va härligt det låter, Ska ni döpa sonen till Glenn? Ovanligt:)
    Arbetsnamnet är Glenn :) När han kommer ut så blir det en Hugo!
  • Miniapa
    Renni skrev 2011-04-29 11:18:04 följande:
    Efter att vi fick reda på att det är en pojk vi väntar så funderar man ju givetvis en massa på namn =)
    Vi har en dotter som heter Alva så det ska ju passa bra till det namnet också.
    Men vad sägs om

Alfred
    Arvid
    Elis
    ??

Jag har hjärnsläpp & jag kommer knappt på några namn....
    Våran lille kommer att bli en Hugo, storasyster på 21 månader heter Alva :)
  • Miniapa

Renni: För mig är Hugo ett gammalt namn, var hos en Hugo som var +90 år när jag jobbade inom hemtjänsten så det känns nästan lite "fel" att döpa en bebis till det, hihi :) Men mannen har alltid önskat sig en Hugo om han skulle få en son så det var inget vi diskuterat fram direkt, haha. Men jag tycker namnet är väldigt fint så det är helt okej för mig med :))

• Miniapa

Renni: Hon kommer att vara 2 år och 2 månader. Hon är född 090705.

• Miniapa

Här är en till som byter vecka till v23 :) Sååå gott :))

• Miniapa

Hallå på er! Här är det en som är trött. Är hemma idag för dottern som blev magsjuk igår när hon kom hem från dagis. Stackarn har inte sovit så mycket inatt och inte jag heller. Men vi ska nog ta oss igenom dagien ändå :)

"Glenn" sparkar mer och mer och jag mår bra. Bortsett från lite ågren för 10kg viktuppgå¨ng :)

• Miniapa
    Melinda och Melvin skrev 2011-05-11 21:48:33 följande:
    Jag har gett mig på världens utmaning... jag har börjat sy min egna bröllopsklänning!!! Tungan ute på en månad ska jag hinna klart.. här har jag bara hunnit nåla några cm på framsidan.. långt från klar! Sen ska ska pärlor på osv.. så jag hoppas den blir bra Oskyldig
    Åh va kul! Hoppas du hinner få den som du vill. Vill gärna se det färdiga resultatet sedan :)
  • Miniapa
    Renni skrev 2011-05-12 07:49:44 följande:
    Godmorgon!

Snart ska jag bege mig till läkarn på MVC för sjukskrivning & jag är lite nervös över ifall de bara kommer sjukskriva mig halvtid.
    Har verkligen fått jätte problem & jag går som en pingving så jag kan ju självklart inte jobba i hemtjänsten som jag gör ju nu...
    Det bara går inte!! Men jag hoppas att det är en snäll läkare som inte vill trilskas med mig.... =/
    Håller tummarna, lycka till!
Svar på tråden BF september 2011