• Miniapa

BF september 2011

cicci89 skrev 2011-05-25 08:33:20 följande:
    Hej tjejer :) var kommer alla ifrån? Någon från Skåne?:)
    Nopp, är från Kungälv :)
  • Miniapa
    Miniapa skrev 2011-05-25 08:43:28 följande:
    Nopp, är från Kungälv :)
    Eller ja några är ju säkert från Skåne alltså, haha! Men inte jag :)
  • Miniapa
    She is Me skrev 2011-05-25 09:06:14 följande:
    Det låter absolut som foglossning, ta och boka tid med sjukgymnasten när du ändå är i farten så att du kan få prova stödbälte.
    Ja, det ska jag göra, tack tack :)
  • Miniapa

Idag kom äntligen beslutet på min Graviditetspenning och den blev godkänd!

Nu gäller det bara att hålla fogarna i schackt så att jag kan jobba halvtid fram till den 14 juli {#emotions_dlg.flower}

• Miniapa

Nu är jag precis hemkommen från BM och allt såg bra ut! Glenn hade 144 slag per minut och SF var 25. Resten vet jag inga siffror på men allt var bra iaf :)

Det var 3:e gången jag var där nu, och har bokat in besök ända fram till BF, 6st besök kommer det bli om han inte kommer ut innan BF.

Ringde även till sjukgymnasten och ska dit och prova bälte för foglossningen imorgon. Sen har vi ett  längre möte om 2 veckor.

Detta plus att Graviditetspenningen blev godkänd idag gör mig så lycklig så det är inte klokt {#emotions_dlg.flower}

• Miniapa
    Liz skrev 2011-05-25 20:43:24 följande:
    åh vad skönt för din skull att det gick igenom ! Vad jobbade du med?
    Jag jobbar i en butike som säljer badrumsinredning samt renoverar badrum. Sökte GP för att det blir lite jobbigt när det kommer leveranser med badkar, möbler, duschar och pallar med flytspackel mm som ska lyftas in på lagret.
  • Miniapa

Vi har kvar Alvas vagn sedan -09. En Emmaljunga Edge duo. Sen har vi köpt en ny syskonvagn, Baby jogger City Select och så har Alva en 3-hjulig Baby jogger Elite.

• Miniapa
    Liz skrev 2011-05-26 15:45:07 följande:
    idag går vi in i vecka 26, och det firar vi med att gå på husvisning, beställa nya glasögon med karl min. sen biomys med tjejgänget  ikväll=)
    Låter som en helt underbar dag :)
  • Miniapa
    Renni skrev 2011-05-26 19:27:10 följande:
    Yeah.... Idag fick jag beskedet att jag är beviljad HEL graviditetspenning. Gissa om en sten föll ifrån hjärtat!
    Men nu är jag ju sjukskriven på heltid och det går visst "före" gp men jag är sjukskriven till 30/6 så det skiljer ju 9 dagar därimellan... Jag får se om jag tar semester eller om läkarn sjukskriver mig där mellan...
    Grattis! Det är härligt att få beskedet så att man slipper undra :)
Svar på tråden BF september 2011