• Miniapa

BF september 2011

Hmm, v10 = 1/4del...bara 3/4-delar kvar Solig Det går framåt!

• Miniapa

Nu är jag precis hemkommen från MKP! I veckan får vi reda på om allt står rätt till och vilket kön det är :)
    Så idag och imorgon kommer jag tillbringa mycket tid i biosoffan med lite godis och vatten.  Det var kul att se den lill* idag, det kändes lugnande.

• Miniapa

Nu ringde de ang MKP och allt var normalt och Alva ska få en lillebror :) en liten Hugo :) Nu är det bara att hålla tummarna för att återstående 28 veckor går bra :)
    Är så otroligt lättad o lycklig nu!

• Miniapa
    She is Me skrev 2011-02-17 10:39:31 följande:
    tjohoo!!!! vad skönt och kul med en lite gosse!
    N e m i skrev 2011-02-17 10:55:07 följande:
    Grattis! Vad roligt att ni har namn redan! Hoppas också att vi ser vad det är på RUL, så vi kan hittta ett namn! Våran Vincent  var namnlös första veckorna, inte så kul!
    Tack så mycket :) Det namnet har mannen haft som önskan sedan han var liten :) Får hoppas att det passar när han kommer ut med, hihi.
    Flisan79 skrev 2011-02-17 11:17:55 följande:
    God morgon!

Lovisa är bättre nu. Fick luftvägsvidgande utskrivet då hon även har kruppsymtomen dagtid vilket Elvira aldrig hade (brukar uppstå på natten när de ligger ner och i stort sett vara borta på dagen)
    Misstänker att Elvira vuxit ur sin krupp då hon inte haft det på ett tag och isf borde fått det nu då hon har samma förkylning som Lovisa.
    Lovisa går runt och låter som Darth Vader när hon andas men mår i övrigt bra.

Min mage är absolut mindre svullen men vissa kvällar är den tillbaka på max. Hör väl till dessa veckor.
    Vad gott att höra att hon är bättre nu!
  • Miniapa

Gick in i v 12 idag och tycker att magen har blivit lite mindre i veckan, även illamåendet har försvunnit så nu är nog spökveckorna hör. Både skönt och lite skrämmande, hihi.

• Miniapa
    N e m i skrev 2011-03-08 09:19:02 följande:
    Spännande, ska också åka utomlands om två veckor. Till Teneriffa! Vart ska ni åka? Jag beställde från hm.com igår. Den har mamma-leggings. Det är också 20% på allt till ord pris till 16/3 om man ger rabattkob 9085. Tips!
    Tack för koden, har lagt in en beställning :)
  • Miniapa

Hej på er! Jag läser och läser men har inte skrivit på hur länge som helst!
    Allt går bra tror jag, är i v 18 nu och har gått upp 3,5kg. Inget illamående och tröttheten kommer och går.
    Nu är det 11 dagar kvar till Rul och jag börjar bli lite nervös trots att mkp sa att allt såg fint ut. Längtar tills jag börjar känna av "Glenn" lite! Har åkt på hals- o huvudont, slemhosta och total matthet :( Önskar att det går över fort!
    Sambon tyckte det var kul i början när dottern började sparka men mot slutet tyckte han att det var lite obehagligt när hon nästan tryckte ut hela goten, hihi. Då ville han inte känna när Jon bökade som mest.
    Hoppas ni alla har en trevlig helg!

• Miniapa

IdaElin0406: Vilket fint namn, det ska min brors dotter heta. De har BF i juli :)

Idag är det en vecka kvar till RUL, längtar efter att få se honom igen då jag inte känner honom än.

• Miniapa

Godmorgon alla! Nu de sista dagarna har jag känt av lite buffar och det är så skönt!
    Är i v 18+4 idag och på onsdag är det RUL :)

Svar på tråden BF september 2011