BF september 2011
Jag är i v13 nu och borde inte även jag kunna känna den, men jag tycker magmusklerna är i vägen.
Rozensliv - ja det lät ju inte som de bästa arbetsförhållanderna med onda fogar direkt
Trivsamma forandringar - gu va skönt att få det klart så tidigt.
jag ska också försöka söka gp de sista veckorna men det kan bli svårt. Förra gången var det inga som helst problem men jag tror fk blivit lite tuffare. Jobbar som sjuksköterska inom kommunal omsorg.
Har önskat semester under sena perioden (29-30) för säkerhetsskull och hoppas kunna få gp därefter och inte behöva gå tillbaka o jobba efter det.
För övrigt är jag less nu! - Trodde ju illamåendet hade vänt när jag gick in i v 13 i måndags...mådde skapligt i början på veckan, men nu de senaste dagarna har jag kräkits värre än värst! Allt är bara ner o vänder.
Känner illamående och äcklig smak i munnen - lindrar med ett äpple el. dyl. och nåt att dricka - kräks som en tok kort därefter. Hann inte mer än börja smaka på frukosten i morse så kände jag att den får nog inte stanna länge inte...mycket riktigt
Tog en postafen idag igen och den hjälpte, men va fan nu är jag ju APTRÖTT i stället!!!
Hej på er!
Läser lite ibland men hinner liksom aldrig med i tempot här inne och missar en hel del.
v. 16 (15+2) här och inväntar RUL 26/4. Känns lite som en höjdpunkt då jag inte har en aning om hur krabaten växer där inne. Men med tanke på hur jag mått, och även fortfarande mår ibland, och hur magen sväller så jo...det växer minsann nåt där inne.

Ang kön: jag är lite sugen på att ta reda på kön men har bestämt mig för att inte ta reda på det. Det är ju liksom det som är en stor del av spänningen med att vänta barn ![]()
PS jag tror också det är gener, för sambons brors barn har också vägt runt 4,8-4,9. där blev det t.o.m planerat snitt för de visste att nr 2 var jättestor och hon fick inte ut nr1 pga av storleken

Woohooo, jag ska åka till Spanien med svärmor den 3:e Maj. Hur många har en sådan bra svärmor? Inte många ska jag säga er! :D Synd bara att sambon inte kunde följa med, men det får gå ändå!
Behöver verkligen åka till värmen ett tag nu!