BF september 2011
LitenMy : jag är så ledsen för din skull,va inne och läste på din blogg, då hade jag svårt att hålla tbx tårarna
. Ta hand om dig och dina barn, många styrke kramar till dig 
. Ta hand om dig och dina barn, många styrke kramar till dig 
Hejsan alla !!!
Jag är så lycklig idag
. Idag har jag och min sambo fått se på lilla knodden som växer så fint i min mage. Är i v 10+2 så jag fick en tid nu för att ta blodprov för att se hur stor risken är om barnet har kromosmförändringar. Det provet tar man ju inte förrän i v 14. Lilla knodden är iaf 3,5 cm lång och ville först inte röra på sig men rätt som det var så sprätte den till och slog några kullerbyttor,då hann vi med och se hela knodden med huvud, 2 armar.2 ben och så det underbara lilla hjärtat som bultade så fint
fick faktiskt en liten tår i ögat när jag såg det
Annars så mår jag oförskämt bra,har kommit till spök veckorna nu
.
Ha d gott alla 
. Hoppas du för står vad jag menar
.
GRATTIS på födelsedagen
. Min Bm trodde jag skulle få göra en utredning ifall jag har lätt för att få proppar men Gyn läkaren sa att jag inte skulle göra nån utredning pga av att ingen i min närhet har fått propp i varken lunga lr ben. Jag tycker det var lite märkligt med tanke på min mammas tillstånd
.
, det ger mig lite hopp om att min mamma en dag ska komma tbx, om inte ialla fall för att kunna gå. Min mamma fick sin propp på höger sida av hjärnan så förlamningen sitter på vänster sida. Tyvärr så har min mamma inte fått den hjälp som hon borde ha fått. Men hoppet är ju det sista som över ger en
. Hon har träffat en ny sjg som verkar rätt ok,vi får väl se hur det går. Jag vet att min mamma vill men jag tror nog inte att hon har orken ( hon har ju genom gått en bypass op med, och efter den op så blev mamma inte sig lik. Väldigt trött blev hon ) Min mamma fyllde 69 förra året.
Hur lång är lilla krypet då?? kram kram
Usch vad det känns jobbigt att behöva gå och vänta på svar. Tog ett blod prov i Måndags för att se om barnet har kromosom avvikelser och nu kan det ta 2v innan jag får svaret,alldeles för lång väntan........suck.
Magen börjar ju bli väldigt svår att dölja nu och jag /vi vill gärna veta att allt är bra med knådden innan vi berätta om graviditeten för någon. Speciellt jobbigt är det att inte kunna säga nått än till vår dotter som tycker att jag har blivit alldeles för tjock och att jag inte ska äta så mkt mat
och sen är det jobb situationen som gör att det känns jobbigt me att inte säga nått. Nu är det ju dags att bestämma sin semester på jobbet å alla frågar när jag ska ha min och mitt standar svar blir alltid : jag vet inte.....suck.......
Var bara tvungen att skriva av mig lite
Härligt att få se era ul- bilder
.
Kram till er alla där ute