BF september 2011
Flisan79 : Tack för ditt svar,ska ta och sätta mig att googla på det när jag känner mig piggare
Renni : Ingen halbränna än men ,igår fick jag sådan jätte hemsk värk /krampade riktigt strax nedan för revbenen(där dem går ihop) det höll i sig ett par timmar så då ringde jag sjukvårdsupplysningen,hon svarade mig att det var magmunnen som sitter där och att jag hade överskott på magsyra,kunde bero på att barnet tryckte mot magsäcken och så sätt så höll inte magmunnen stängt och magsyran kom ut. Hon rek mig att köpa recept fria tabletter mot det eller äta nått hårt bröd som kunde suga upp vätskan.
Idag känner jag inget av det alls(än så länge,skönt det) det räcker med att jag är så jäkla förkyld med feber och så
hoppas det kan vara nått för dig
. Vilken kämpe hon är
Massor av styrke kramar till er
.
. Skööööönt, har även lyckats få vikarie för några pass så har jag bara 6 natt pass kvar på 5 v sen går jag på Gp. Imorgon ska jag gör glukosbelastningen så from kl 24:00 inatt så får jag varken äta eller dricka något, inte äns lite vatten 
. Hungrig som en varg är jag och törstig som en gnu. Men men det är bara att bita ihop