• dea

BF september 2011

Flisan79 : Tack för ditt svar,ska ta och sätta mig att googla på det när jag känner mig piggare Flört

Renni : Ingen halbränna än men ,igår fick jag sådan jätte hemsk värk /krampade riktigt strax nedan för revbenen(där dem går ihop) det höll i sig ett par timmar så då ringde jag sjukvårdsupplysningen,hon svarade mig att det var magmunnen som sitter där och att jag hade överskott på magsyra,kunde bero på att barnet tryckte mot magsäcken och så sätt så höll inte magmunnen stängt och magsyran kom ut. Hon rek mig att köpa recept fria tabletter mot det eller äta nått hårt bröd som kunde suga upp vätskan.
    Idag känner jag inget av det alls(än så länge,skönt det) det räcker med att jag är så jäkla förkyld med feber och så Rynkar på näsan
  • dea
    NornaB : Jag kan rekomendera en kräm som jag tycker är väldigt bra. Märke: Rapsodine exklusiv Fuktighets kräm . Den är Svensk tillverkad och baserad på Rapsolja. Köper den i hälsokost affärer Glad hoppas det kan vara nått för digFlört.
    Du kan ju även gå in på www.rapsodine.se och kolla Flört.
  • dea
    IdaElin : Ett stort grattis til er och eran lilla tjej Nalle. Vilken kämpe hon är Solig Massor av styrke kramar till er Hjärta  {#emotions_dlg.flower}
  • dea

Jag har också bara träffat min Bm 2 gånger ( en gång vid inskrivningen när jag var i v 7 och nu en gång när jag var i v 24). Idag är jag i v 26+2 Solig . Nästa veck ska jag göra glukosbelastningen Tungan ute.

• dea

Kan tillägga att jag fick välja om jag ville komma till Bm när jag var i v20. Hon sa att eftersom jag väntar mitt andra barn så fick jag välja att komma då eller inte ,men jag valde att avstå den veckanFlört.

• dea

V 27+0 idag Solig . Fick via telefon idag reda på att jag har blivit beviljad Gp Skrattande. Skööööönt, har även lyckats få vikarie för några pass så har jag bara 6 natt pass kvar på 5 v sen går jag på Gp. Imorgon ska jag gör glukosbelastningen så from kl 24:00 inatt så får jag varken äta eller dricka något, inte äns lite vatten Skrikandes

Grattis She is Me till gården. Vad mysigt med lite får också. Är det många får och lamm??

Ha en fortsatt trevlig dag allaGravid Solig

• dea

Usch snart dags för mig att göra glukosbelastningen,om knappt en timme sitter jag väl där på Bm mottagningen och ulkar Kräks. Hungrig som en varg är jag och törstig som en gnu. Men men det är bara att bita ihop Flört.

Ha en bra dag Solig

• dea

Hemma igen efter att ha gjort glukosbelastningen,var faktiskt inte så illa denna gången heller.....skööööntGlad trodde jag skulle tycka annorlunda denna gången med tanke på att jag har blivit känsligare med smaker.

Mitt blod värde hade sjunkit så idag börjar jag med järn tabletter, magen växer som den ska(följer kurvan så fint såGlad, hjärt ljuden låg idag på 150. Det är en vild liten krabat som bor i min mage.När jag var i v24 så låg hjärt ljuden på 144.

Nu ska jag ut å sätta mig i solen en stundSolig

Ha en fortsatt bra dag allaGravid

• dea

Ang sf mått så hade jag 24 i v24 och 27 i v27 så magen följer kurvan som den ska Glad.
    Nu ska jag jobba inatt och sedan har jag en natt till nästa vecka, sen går jag hem och ska bara njuta av ledigheten Solig
    Allt känns bra förutom mina fogar men det är bara att försöka ta det lite lugnt Flört
    Hoppas ni andra har det gott i värmen Solig  {#emotions_dlg.flower}

• dea
    Två Barns Mamma : Usch vilken jäkla sits du är i nu,hoppas verkligen att allt löser sig för dig och att lilla bebisen stannar i magen ett bra tag till Flört.

Det skrivs mkt här på tråden nu,hinner knappt läsa i fatt allt. Idag är jag i v 29+3 Solig
    Ang problem med halsbränna, vet inte om detta är helt rätt till det ,men jag fick problem med min magmunn för ett tag sen då barnet låg och tryckte mot där fick då jätte ont,krampade riktigt. Då fick jag ett par tabletter av min sambos syster,vars pojk har problem med magen. Iaf tabletterna heter Link actavis och är tuggtabletter. Dem hjälpte mig kanske att dem hjälper mot halsbränna ocksåFlört
Svar på tråden BF september 2011