BF september 2011
Girlheart89 : Vart i Blekinge bor du ?? Jag bor i K-na och här bokade min Bm min rul tid redan vid min inskrivning som jag hade i v7. Gjorde me mitt rul i Onsdags, jag är idag v 18+6
.
gick jag upp 20 kg
och gick ner hälften sen.
. Tyvärr kan jag bara gå där fram till sommaren för sen stänger dem inför sommaren
får väl försöka hitta nått annat att gå till istället då.
var det ju inga problem med att få igenom det 
. Nä nu vaknade min dotter ( skönt med påsk lov
) så nu fär jag väl ta tag i frukosten.
Jag ska med på dop, fast imorgon
, det är min sambos syster son 4 månader gammal som ska döpas
.
Idag blir det påsk middag hos svärmor och så blir det att leta efter ägg med karta som påsk haren har lämnat till barnen 
Det ser ut som att det kommer att bli ännu en härlig vår dag idag,Jag älskar våren så himmla underbar årstid (älskar värmen som komma skall ).
Ha nu en skön påsk alla girls med era nära och kära och ta hand om era magar

,har sedan ett par veckor tillbaka fått kramp i vaderna på natten när jag sover och ska sträcka på benen. Inte varje natt men med någon dags mellan rum. Inatt fick sån hemsk kramp i mitt högra ben,trodde nästan inte den skulle släppa
Är det nån annan i tråden med detta bekymmret,har ni något tips vad man ska göra åt kramperna??
.
Tack för alla svar ang kramp i vaderna, ska testa att dricka lite mera å se om det hjälper lite,annars är det väl som ni säger man få bara härda ut
. jag ska jobba inatt så jag hoppas det blir en lugn natt och att kramperna håller sig borta
.
Ha det gott alla

Här är en till som har sin dotter hemma från skolan
Hon har varit hemma hela veckan,först så var det pga av att hon hade sträckt sin nacke (inte bra att vara 5 barn på en studsmatta
) och nu har hon åkt på en förkylning med hals ont och rinnande näsa........så trist så trist.
I min mage är det också full aktivitet, förut så höll knådden igång mkt på natten men nu har den ändrat sin dygns rytm så nu är det dagen och kvällarna som den buffar och knuffas där inne i magen
.
Jag hade också en period för ett tag sen då jag inte kände så mkt sparkar men det går ju som sagt i vågor det där, men visst blir man allt lite orolig ;)
Ta hand om era
hoppas ni får en trevlig dag alla
Kram kram 
men visst är det drygt att gå hemma när man ändå inte kan röra sig så mkt. Det positiva är att vädret blir ju bara bättre och bättre nu
Kram på dig!