BF september 2011
VIRRA : Usch vilken jobbig situation ni är i , tänker på er och skickar styrke kramar till er. KRAAAAM

Hejsan alla 
Jag såg också på " en unge i minuten ", blir ju gråt färdig för ingenting 
Har även läst att ni beskriver era tidigare förlossningar, själv tycker jag att jag hade en bra första förlossning.
Första värken komm kl 02:00 och kl 03:00 så kom dem tätare. Kl 05:55 så var jag på förlossningen och var då öppen 3 cm.
Kl ca08:40 så provade jag att krypa ner i badet,låg där ca 50 min,kräktes dock 2 ggr. Efter badet provade jag tens men det gav inget positivt resultat så det tog jag bort,provade även lustgas men det ville jag absolut inte ha
. Så det tog jag också bort. KL 09:45 så var jag öppen 8 cm, kl 11:25 så får jag syntocinon dropp och kl 12:35 så föddes vår dotter 
Jag är glad att jag har en sambo med en tjura nacke,när värkarna var som värst så slet jag tag i honom (stackars honom
)
kan säga att han var min bedövning/räddning

Läste att nån får genom kommunen gå och bada gratis fram till fl. Tusan va bra!!! Sjäv gick jag på grav gympa under förra grav och nu funderar jag på att fråga sjg om dem inte kan fixa så att jag får gå och bada "gratis"
med tanke på att jag har problem med mitt bäcken och ländryggen
. Annars så mår jag bra, längtar till jag ska göra Ul i slutet av Mars!!!!!
Ha en skön dag alla
mammor/blivande mammor,kram kram 
men men det är ju ett tag till
.
Hejsan alla...........
Ang foglossningar så har jag med bekymmer av det, nu jobbar jag enbart natt,funkade inte att jobba dagtid. Få se hur länge det funkar att jobba natt. Sen blir jag nog sjukskriven ett tag, innan jag kan ta HP. Så semestern sparar jag lite på,tänkte ta den vid ett senare tillfälle.har inte riktigt bestämt mig men det lutar åt det hållet iaf
Ska in till stan idag och se om jag hittar lite mer mamma kläder, så idag ska jag ha på mig bältet för annars så kan inte jag röra mig i em
Va iväg i går em med min dotter en stund och glömde ta på mig bältet,när vi sedan skulle hem så kunde jag knappt gå
(vi var på Barnens Lekland 3 tim,kan tillägga att jag sprang inte runt och lekte
) Det är så tråkigt när man känner av foglossningar så här tidigt i graviditeten. Jag ska åter igen till sjukgymmnasten på Torsdag,få se om han har några goda råd till mig.
Ha en bra dag alla
Ned räkningen har börjat
ska på rul om 5 timmar
. Nervös,glad omvartannat. Lite orolig för att dem ska hitta nått som inte är ok. Så äntligen om allt är ok med knådden så ska vi äntligen berätta det för vår dotter att hon ska bli stora syster. Fast egentligen så har hon redan listat ut det,vi har bara inte bekräftat det hon tror.
Hon brukar nämna nån gång emmelanåt att min mage har blivit så stor och att hon tror att det är en bebis där inne,hon har t.o.m börjat fråga vilka namn jag tycker är fina (flick namn) om det blir en lillasyster säger hon
Ha en bra dag 

det gick jätte bra, allt såg så bra ut och det var en väldig aktivitet på knådden,misstänker att det är en pojk, för hon som gjorde undersökningen nämnde mot slutet när vi pratade om barnet så sa hon pojken?? Innan sa hon det lilla livet?? Så nu undra jag om hon försa sig, ville inte fråga för egentligen vill jag inte veta könet än
Jag är i v 18+2 idag så nu är jag beräknad till den 28 Augusti men jag vill gärna hänga kvar här på denna tråden.................om det är ok
Vi fick några bra bilder på knådden och hon tittade på dem och hon kunde urskilja det mesta på dem,vi bestämmde att hon ska få en bild som hon kan ta fram och titta på när hon vill

,sänder massa med styrke kramar till dig. Ta hand om dig. KRAM