BF september 2011
v i r r a skrev 2011-03-05 13:13:55 följande:
Tack snälla ni!!! Det betyder oerhört mycket att se att det finns människor som förstår valet! De flesta väljer nog i vårt läge att gå vidare och testa mer. Skillnaden då är väl kanske att jag har ett syskon som är ordentligt handikappat och där vi inte vet om det är ärftligt (går inte att testa för, bara se indikatorer för så som stor nacke ev).
Så tråkigt att höra virra, jag beklagar verkligen. Du har verkligen rätt i att man ska tänka sig om en extra gång eller tre innan man säger ja till KUB. Jag gjorde ju mitt igår, med positivt besked, men jag/ vi hade beslutat innan att avbryta vid missbildningar. Hur jag sedan hade hanterat det vet jag faktiskt inte, det är så oerhört svårt att förbereda sig på eventuella fel.
Jag önskar dig all lycka till och hoppas på en frisk bebis snart!
Ang. buffar tycker jag mig också ha känt ett par veckor nu, jag blev så paff... Sen har jag skyllt på gaser, tarmrörelser etc. men det stämmer ändå inte in helt. Det är på rätt ställe, väldigt försiktigt, snabbt och litet. Men det kanske inte är omöjligt då, jag är 13+1 idag. Det är inte varje dag heller, men varannan var tredje. Jag är också omföderska.