Zenobia skrev 2011-04-12 13:30:25 följande:
Hoppar in här

Har smygit och läst lite. Men efter idag när man var på inskrivningen för första gången hos bm så känns det som man är en bit på väg. Sen är det bara att hoppas att det fortsätter gå vägen. Är i vecka 16+5, så bf ligger runt den 21 sep.
Har en liten tjej runt året redan som är född i februari förra året, så det blev lite tätt mellan men det ska bli kul
Såg att ni pratade om bilar, så kör vi en Opel Zafira. Gillar den bilen, den är bra hög så det är lätt att få in tjejen i bilen. Sen är det en lagom stor bil som inte känns som en buss fast det är plats för 7 personer.
På tal om eda, så berättade dom på föräldrargruppen när vi väntade första barnet. Om en tjej som hade tagit det och sov igenom allt nästan och vaknade sen och krystade ut bebisen

Måste känns simpelt och enkelt.
mymy
En grandis var vi ute efter men svåra att fina och den vi fann i Helsingborg vart såld

Så vi fick köpa en opel ist.
Jag tror inte det är så vanligt att man kan sova sig igenom en förlossning så hon var nog ett undantag..:) tog det mesta när jag fick min första och jag lovar, jag sov inte en stund..:)
Grandis är nåt jag kunde tänka mig bara, inget som jag tänker köpa då jag tycker de är för dyra..:) En Mitshubishi spacewagon är mer i min prisklass tror jag..:)