• mymy

BF september 2011

NornaB skrev 2011-04-12 08:26:21 följande:
    Godmorgon!! Idag det dags för RUL.!! Gud vad jag längtar. Ska bli underbart att se vem som döljer sig där inne.
    Spännande!
  • mymy
    Zenobia skrev 2011-04-12 13:30:25 följande:
    Hoppar in här Har smygit och läst lite. Men efter idag när man var på inskrivningen för första gången hos bm så känns det som man är en bit på väg. Sen är det bara att hoppas att det fortsätter gå vägen. Är i vecka 16+5, så bf ligger runt den 21 sep.
    Har en liten tjej runt året redan som är född i februari förra året, så det blev lite tätt mellan men det ska bli kul
    Såg att ni pratade om bilar, så kör vi en Opel Zafira. Gillar den bilen, den är bra hög så det är lätt att få in tjejen i bilen. Sen är det en lagom stor bil som inte känns som en buss fast det är plats för 7 personer.

På tal om eda, så berättade dom på föräldrargruppen när vi väntade första barnet. Om en tjej som hade tagit det och sov igenom allt nästan och vaknade sen och krystade ut bebisen Måste känns simpelt och enkelt.

mymy

En grandis var vi ute efter men svåra att fina och den vi fann i Helsingborg vart såld Så vi fick köpa en opel ist.
    Jag tror inte det är så vanligt att man kan sova sig igenom en förlossning så hon var nog ett undantag..:) tog det mesta när jag fick min första och jag lovar, jag sov inte en stund..:)

Grandis är nåt jag kunde tänka mig bara, inget som jag tänker köpa då jag tycker de är för dyra..:) En Mitshubishi spacewagon är mer i min prisklass tror jag..:)
  • mymy
    Mliic skrev 2011-04-12 22:42:28 följande:
    Igår bokade vi tid på tittut kliniken i Stockholm:) gjorde ett 3D UL där sist med och det är ju lite kul att ha och jag tror det blir kul för barnen i framtiden!
    Kostar lite men det är det värt tycker jag:)
    Kul..:)
    Själv gillar jag inte de där 3D bilderna speciellt mycket..:)
  • mymy

Anna4- gillar helt enkelt inte bilderna. Tycker inte de är så charmiga :)

• mymy

Hanna Elise- hoppas du får göra ditt UL som planerat! Krya på sjuklingen!

• mymy
    hanna elise skrev 2011-04-13 22:17:34 följande:

En bild från UL idag :)
    :)
  • mymy
    Cornellia skrev 2011-04-13 21:40:53 följande:
    Har iaf precis kommit hem från RUL!

Allt såg toppen ut, och det är en liten kille
    Grattis till lilla killen! vad fick Du för BF datum?
  • mymy
    Miniapa skrev 2011-04-14 08:15:26 följande:

Lycka till alla som har Rul idag Solig

Här är "Glenn" igår i v 19.

Det är så mysigt med alla bilder som kommer in just nu..:) Bra bild!
  • mymy
    Flisan79 skrev 2011-04-14 10:10:07 följande:
    Tycker det verkar som väldigt många ska få pojkar . Någon som har koll på hur många det faktist är jämfört hur många som ska få flickor? Skulle vara lite intressant.
    Ja nu när du säger det så verkar det vara flera av oss som väntar en pojke..:) Vet inte om ngn fört statistik på det dock..:) Vore kul att veta.
Svar på tråden BF september 2011