• Renni

BF september 2011

Hejsan!

Är det någon mer än jag som väntar barn i september 2011?

Jag plussade idag, detta blir vårt andra barn.
    Men tredje graviditeten ( förra slutade i missfall)

Skulle vara roligt att följas åt igenom alla graviditetskrämpor & funderingar =)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-12-27 12:53
    {#emotions_dlg.flower}BF LISTA SEPTEMBER{#emotions_dlg.flower}

1 sep Cornellia (första barnet)
    3 sep Rozensliv (andra barnet)
    6 Sep Renni (andra barnet)
    6 sep Givinglife (andra barnet)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-01-10 14:14
    Länk till BF- Listan i en egen tråd!

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m56555018.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-24 09:45
    Här kommer en tråd för alla våra bebisar som kommit till världen!

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/bf-september

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-24 09:46
    Bebistråden! (länken ovan fungerade ej)

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/bf-september-2011-68/forum/m60428932.html
  • Svar på tråden BF september 2011
  • NornaB

Ser ni har pratat lite om HP/GP jag kommer att ansöka om det så fort jag fått moderskapsintyg. Och innan dess kommer jag att ta ut min semester. Så bara jobb till den 17/6, sen en lång härlig sommar med barnen

RUL har vi om 2 veckor, den 12/4 då är jag i vecka 18+2. Längtar dit för att se den lille igen! Ska bli mysigt  
    Jag har blivit flyttad några dagar i alla graviditeter och alltid gått över tiden 9-10 dagar. 

Rasmus 010318 Isac 040224 Max 060106
  • Frka11
    VeronicaNyberg skrev 2011-03-29 16:34:16 följande:
    Om du känner dig så väldigt orolig, varför inte köpa en angelsound på teknikmagasinet? Kostar typ 300 Glad
    finns inte där jag bor, så innan jag har fått det med posten så har tiden nog gått så långt att jag fått göra mitt rul, och det är nu jag vill lugna nerverna. Men hade jag haft möjlighet att köpa det på affär imorn hade jag gjort de:)
  • VeronicaNyberg
    Frka11 skrev 2011-03-29 16:50:08 följande:
    finns inte där jag bor, så innan jag har fått det med posten så har tiden nog gått så långt att jag fått göra mitt rul, och det är nu jag vill lugna nerverna. Men hade jag haft möjlighet att köpa det på affär imorn hade jag gjort de:)
    Aha, i see. Finns annars på kjell o company, men det kanske inte heller finns i närheten...Hoppas tiden går fort till RUL då :D
  • MuM2girls

Här har vi Rul den 15 April:) Ska bli så soligt att se den lille igen!!! Som jag sa en gång tidigare så sätter vårat landsting ett BF vid kubben, om rul visar annolunda så skiter de idet!!! Kan ju vara skönt i vissa fall!! Fast det som retar mig är ju att jag vet exakt när bebben blev till, men kubben visade 3 dagar senare, så det gör mig lite irreterad!!! I mitt huvuf är BF 3 sep även om kubben visar 6 september!!!

• Flisan79
    VeronicaNyberg skrev 2011-03-29 18:58:58 följande:
    Har ALLA gjort KUB utom jag??
    Japp, så är det. Du är ensam kvar i världen . Näää, tror nog eg att det är fler som inte har gjort än som har gjort. I denna tråd är dock antalet som gjort ganska högt.

Jag har gjort KUB av anledningen att min syster förlorat ett barn i v 22 pga DS.
  • VeronicaNyberg
    Flisan79 skrev 2011-03-29 19:11:39 följande:
    Japp, så är det. Du är ensam kvar i världen . Näää, tror nog eg att det är fler som inte har gjort än som har gjort. I denna tråd är dock antalet som gjort ganska högt.

Jag har gjort KUB av anledningen att min syster förlorat ett barn i v 22 pga DS.
    Ok, det är alltså något man måste be om att få? Jag sa att jag ville ha alla standardundersökningar :P
Svar på tråden BF september 2011