• Svar på tråden Vanita i lyxfällan.
  • Anonym (haha)

Lyxfällan programmet var inte fejk. Men hur seriös hon var, det får hennes blogg förklara. Hon har inte lärt sig nåt av vad jag förstår. Samma stureplans-brutta fortfarande. Polare med Kissie också, det säger väl endel.

• Anonym (är det fejk?)

Det är så synd bara, men efter som hon tydligen har fått jobb på tv 3, så undrade jag, om de där två killarna som är värdar inte har fixat in henne där? Kanske såg de en "potential"? Har ofta undrat om inte det hela är kört med skådespelare, men verkliga personer, som naturligtvis får gå efter ett manuskript och en regissör, en fotograf, en sminkös osv. Trodde bara att det var riktgiga öden. Om Vanita är verklig, gör det mig ont, inte av avundsjuka, men därför att hon genom sin blogg ger en helt sned bild av ungdomen. Ingen bra förebild, menar jag. De flesta ungdomar får knega sig fram, om de inte har rika föräldrar förstås.Tyst Tror hon kan ge många unga tjejer dålig självkänsla. Därför att hon är så kännt. (Förlåt om jag stavar uselt, men jag fick en klump i magen....)

• Themis

Förebild? Hon?

Jösses...

Ursäkta mig men ett paket smör har ju mer koll på läget. Kunde inte hålla mig utan skrattade så jag trillade ur soffan när hon berättade om sina "drömyrken".

Så ja, om man är ute efter allmänhetens medlidande är hon nog en bra förebild, men kanske inte för övrigt. Men folk älskar att reta sig på henne och det funkar bra i media.

Jag är motvilligt fascinerad av fenomenet Vanita på samma sätt som man blir av ormar med två huven eller andra naturens underligheter. Kolla Bartenderskolan på Play, även om de flesta där inte är Einstein direkt så är det ju hon som gör hela programmet!

Oförglömligt citat:

"Men jag kan ju inte gå till skolan idag, jag måste fixa håret!"

• Lussekatten87

Yacht försäljare? Men herregud

• Themis

...framförallt när man vägrar sätta sin fot på en båt för att man är sjösjuk!

• mamita64

Tja ska man vara sån så behöver man ju inte åka båt för att sälja båt

Kollade lite på bloggen och det var ju bara en massa foton av henne uppklädd i en massa olika kläder
    Kanske hoppas hon på att bli upptäckt som modell? eller att någon rik man ser bilderna och blir störkär?

• Jenny N

Var tvungen att se hela bartenderskolan pga henne, jösses vilka skratt hon gav mig, hon har inte alla hästar hemma

• Lussekatten87
    Themis skrev 2010-12-28 21:54:11 följande:
    ...framförallt när man vägrar sätta sin fot på en båt för att man är sjösjuk!
    haha..ja hon förtydligar ju det faktum att hon inte har något konsekvenstänkande.
  • Anonym

Men ärligt en ny Linda Rosing, som folket hatar men pressen älskar. Skit i subban så blir hon tvungen att skaffa ett jobb som alla andra!!!!!

• Anonym (är det fejk?)
    Lussekatten87 skrev 2010-12-28 22:22:10 följande:
    haha..ja hon förtydligar ju det faktum att hon inte har något konsekvenstänkande.
    Och det är just det som skrämmer mig så mycket! Vad tror NI att lyxfällan har hjälpt henne med/ fejkat?Tyst

Själv tror jag att tv3 lever gött på reklamen. De tjänar nog massor på det. Ingen reagerar, och låter det bara fortgå?
Svar på tråden Vanita i lyxfällan.