Vanita i lyxfällan.
www.tv3play.se/play/234829/
vanita.myshowroom.se/
Tur att hon har fåt jobb på tv3, så hon slipper dra till Hollywood.
www.tv3play.se/play/234829/
vanita.myshowroom.se/
Tur att hon har fåt jobb på tv3, så hon slipper dra till Hollywood.
Fast det hade varit mycket kuligare om det var fejk och hon egentligen vore medlem i Mensa eller nåt...
Vad jag har så svårt för är när de hjälper folk som har överkonsumerat något så fruktansvärt och sedan får de en resa i "belöning"!!! Hade varit bra mycket vettigare att hjälpa en familj som hade svårt att få sina knappa pengar att få runt familjen på och sen bjuda dom på en resa.
Fan vad jag hatar "stureplansprofiler". Undantagslöst. Är du eller vill vara en sådan, ta åt dig. Du förtjänar det.
Ja, eller om man hade hittat familjer, som verkligen behöver hjälp! Sådana som är arbetslösa, utförsäkrade, lever på soc, eller så. Då hade det ju varit ett samhällsvettigt program, men vi vill ha action, och älskar att drömma os bort...? Bläähh "Tillbaka till verkligheten", kommer att vara mitt motto.
Kan bara sticka in ett par kommentarer.... Vanita var med i Bartenderskolan.. utifrån det VET jag att hon e en korkad fjortis som lever på pappas guldkort... hon e juh inte ens "riktig" stockholmare.. snarare en skaraborgare som vill leva flott och spela fin.
Sen tror jag inte att lyxfällan är fejk, faktiskt. hur otroligt det än låter. men om ett känt tv program ringer en affär för jobb, så tror jag att de lägger manken till. ett kamera team skall ju komma dit! Gratis PR ;)
Det finns ju alltid baksidor med sådana här program, men ärligt. vem skulle hänga ut sig själva och sin familj i TV och prata om dålig ekonomi om det inte stämmer? Känns juh inte så bright.. särskilt inte i en liten stad.... snacket går... hehe..
jag tycker det är bra att hon vill kämpa för kvinnors rättigheter i HOLLYWOOD. go girl. *mohahahaha*
Bara att byta namn från Therese till Vanita tyder ju på en viss intelligensbefrielse. Korsning mellan hora och mattant?