Vanita i lyxfällan.
www.tv3play.se/play/234829/
vanita.myshowroom.se/
Tur att hon har fåt jobb på tv3, så hon slipper dra till Hollywood.
www.tv3play.se/play/234829/
vanita.myshowroom.se/
Tur att hon har fåt jobb på tv3, så hon slipper dra till Hollywood.
Är absolut inget fan jag heller och tyckte hon va ett skämt i lyxfällan men, hon verkar faktiskt ha ett stort hjärta av det man såg på bartenderskolan.
Hon är nog verkligen så oskyldigt naiv som man ser henne och då tycker jag det är värre med dessa diviga stureplans bitchar som det bara skriker ego om.
Jag har aldrig skrattat sååå mycket som åt henne i bartenderskolan;) Underbart! Hon fick mig och skratta;)
Nej...henne skulle jag nog inte klarar av och vara i samma rum med särskilt länge, men alla är vi olika och kul för henne att hon kan tjäna pengar på sin personlighet!
Verkar som tösen, trots sin unga ålder, vet hur hon skall tjäna pengar, nu? Antigen är hon så bortskämd och omogen att hon kan tjänar pengar på det, eller också är hon så smart, att hon tjänar pengar på DET? Hon ville ju inte ha ett vanligt jobb, och var jobbar hon? I dokusåpa - branschen, hon ville ju bli "skådis".
Det fula, fejkade namnet Vanita för mig osökt att associera till Tabita:
">
Therese är 1000 gånger finare.
Min sambos kompis var med i Du är vad du äter. Där var allt manus, kan tänka mig att Lyxfällan är samma. Han fick repliker och fick låtsas bli "påkommen" med en varmkorv osv. Rakt igenom bluff.
I arga kocken så var en skådespelare från andra avenyn med, Mohammed eller vad han hette i sin karaktär. Men tror de gärna spär ut lite i de där programmen var väl nån f.d. artist med som drömde om det stora genombrottet och typ bodde hemma hos sin farsa.
Men verkar vara blandat med personer som e mer verkliga och andra som vantia som känns som förmycket.
Fast håller med att hon inte riktigt känndes som hon hade alla hästar hemma. Var nog en av de avsnitt jag gillade minst på grund av hennes personlighet. Fast nu så lär jag väl endå inte titta på bartenderskolan...
Var inte en med från Ung och bortskämd med i paradise hotel, såg ut som det på typ aftonbladet.
Nu kom jag på vad han hette i andra avenyn Hamza
I arga kocken så var en skådespelare från andra avenyn med, Mohammed eller vad han hette i sin karaktär. Men tror de gärna spär ut lite i de där programmen var väl nån f.d. artist med som drömde om det stora genombrottet och typ bodde hemma hos sin farsa.
Men verkar vara blandat med personer som e mer verkliga och andra som vantia som känns som förmycket.
Fast håller med att hon inte riktigt känndes som hon hade alla hästar hemma. Var nog en av de avsnitt jag gillade minst på grund av hennes personlighet. Fast nu så lär jag väl endå inte titta på bartenderskolan...
Var inte en med från Ung och bortskämd med i paradise hotel, såg ut som det på typ aftonbladet.