• Mariohn

Lackleggings??

Vad säger vi folk? Lackleggings, är de här för att stanna eller har de varit en flopp från början? Jag, personligen har aldrig sett någon som är snygg i ett par och skulle aldrig använda dem. Jag förknippar lackleggings med andra saker jag tycker är fula. T ex foppatofflor. skillnaden är att jag kan se ett användningsområde för foppatofflor men inte för lackleggings .-D

Så vad tycker du? Har du fastnat för lackisarna?  

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Lackleggings??
  • Mad as snow

Om man har snygga ben och höga skor tycker jag att det är snyggt, men absolut inte på alla. Kräver en genomtänkt outfit tänker jag.

• käärlek

Dem är ju absolut "tummen upp"!
    Använder dem och kommer att göra till dess jag känner att jag hittat något nytt att "ersätta" dem med.

♥ K född 10-03-18 & BF 11-05-15 ♥
  • Kinsale

Dom högblanka är inget snygga, tycker jag. Å andra sidan tycker jag att de där som ser ut som nån slags läderimitation kan vara snygga ibland. Eller ja, de är snygga på mina kollega iaf.

• Mariohn
    Mad as snow skrev 2011-01-04 15:27:59 följande:
    Om man har snygga ben och höga skor tycker jag att det är snyggt, men absolut inte på alla. Kräver en genomtänkt outfit tänker jag.
    Googlar man lackleggings får man upp skitsnygga bilder på lackleggings som sitter på skitsnygga ben. Jag har dock aldrig sett ett par sådana ben på riktigt  
  • Mad as snow
    Mariohn skrev 2011-01-04 15:34:42 följande:
    Googlar man lackleggings får man upp skitsnygga bilder på lackleggings som sitter på skitsnygga ben. Jag har dock aldrig sett ett par sådana ben på riktigt  
    Jag ser ofta tjejer med snygga ben. Kanske inte just nu när alla är inpackade i tjocka lager kläder och solen aldrig lyser, men annars. Finns många som kan unna sig ett par lackleggings med vetskapen om att de klär i dem.
  • Mariohn
    Mad as snow skrev 2011-01-04 15:37:34 följande:
    Jag ser ofta tjejer med snygga ben. Kanske inte just nu när alla är inpackade i tjocka lager kläder och solen aldrig lyser, men annars. Finns många som kan unna sig ett par lackleggings med vetskapen om att de klär i dem.
    Jag ser ofta tjejer med snyggare ben än jag men det innebär inte att jag tycker att de är snygga egentligen. Det säger bara en hel del om vad jag tycker om mina egna pigmentbefriade styltor. Det ser ut som jag kört ner låren i stövlarna. Jag ska spana efter snygga lackleggingsben
  • Mrs Statham
    Trinity78 skrev 2011-01-04 15:24:28 följande:
    Lackleggings är i särklass det absolut fulaste plagg som finns! Kräks
    Jag kan nog komma på mycket fulare plagg.
    Som snickarbyxor
    eller sådana här
    www.kaufeldt.com/
  • Mariohn
    Mrs Statham skrev 2011-01-04 15:43:30 följande:
    Jag kan nog komma på mycket fulare plagg.
    Som snickarbyxor
    eller sådana här
    www.kaufeldt.com/
    Hahahahaha men det finns väl ingen som faktiskt går runt i ett par sådana? Och om jag hade sett någon göra det hade jag per automatik gillat den personen bara av den enkla anledningen att det krävs en jäkla personlighet för att göra det :´)
Svar på tråden Lackleggings??