• Mariohn

Lackleggings??

Vad säger vi folk? Lackleggings, är de här för att stanna eller har de varit en flopp från början? Jag, personligen har aldrig sett någon som är snygg i ett par och skulle aldrig använda dem. Jag förknippar lackleggings med andra saker jag tycker är fula. T ex foppatofflor. skillnaden är att jag kan se ett användningsområde för foppatofflor men inte för lackleggings .-D

Så vad tycker du? Har du fastnat för lackisarna?  

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Lackleggings??
  • jelica83

Usch säger jag! Och det absolut VÄRSTA leggingsfelet man kan göra är att ha för korta tröjor till så man visar hela kameltån! *ryser*

• SjälvaJag

Jag har en snygg röv så jag klär i dom, I like it !

• Mariohn
    SjälvaJag skrev 2011-01-04 15:47:00 följande:
    Jag har en snygg röv så jag klär i dom, I like it !
    Vad har du till?
  • SjälvaJag
    Mariohn skrev 2011-01-04 15:48:07 följande:
    Vad har du till?
    Någon snygg tunika, ett lite längre linne med snygga tryck. Dock gillar jag inte om man har tighta leggins och en tight tröja/linne/tunika till, utan den ska gärna vara lite större modell.
  • Mariohn
    SjälvaJag skrev 2011-01-04 15:49:34 följande:
    Någon snygg tunika, ett lite längre linne med snygga tryck. Dock gillar jag inte om man har tighta leggins och en tight tröja/linne/tunika till, utan den ska gärna vara lite större modell.
    Hmmmm...brorsans flickvän har grymt snygg figur och hon brukar ha leggings, någon större tunika/tröja/linne till med kofta utanpå och något snyggt skärp. Det är snyggt. hon ser ut som en gina modell. Men det är något med just lacket som inte går hem hos mig
  • SjälvaJag

Något sånt här fast mer åt det rosa hållet är en favorit till dessa leggings
    www.bubbleroom.se/tjej/tunikor/tunika-rod-17

( dock  kommer magen snart att växa och röven att hänga  så då får jag väl lägga in leggingsarna  i garderoben tills man kommit i trimm igen sen )

• Mariohn
    enlitenbitkaka skrev 2011-01-04 15:51:33 följande:
    Väldigt få som passar i dem!

Men här tycker jag det är snyggt:
    englasshowroom.com/wp-content/uploads/2010/11...
    englasshowroom.com/wp-content/uploads/2010/11...

Men såhär ser det bara tacky ut:
    linajohannasblogg.blogg.se/images/2009/lackle...
    Det där var ju ganska ok men jag hade föredragit ett par välsittande svarta jeans eller ett par riktiga skinnbyxor som satt skräddarsytt. Jag har själv skinnbyxor som sitter skitsnyggt men just lackleggingsen ser så..hmm..de ser billiga ut. Fy vad hemsk jag känner mig :´)
  • Mrs Statham
    Mariohn skrev 2011-01-04 15:45:14 följande:
    Hahahahaha men det finns väl ingen som faktiskt går runt i ett par sådana? Och om jag hade sett någon göra det hade jag per automatik gillat den personen bara av den enkla anledningen att det krävs en jäkla personlighet för att göra det :´)
    Jo men eller hur!
    Men nä,har lyckligtvis inte sett någon ha på sig sådana. Däremot ser man fortfarande snickarbyxor *ryser* på vuxna kvinnor *ryser ännu mera*
  • Mariohn
    Mrs Statham skrev 2011-01-04 15:54:14 följande:
    Jo men eller hur!
    Men nä,har lyckligtvis inte sett någon ha på sig sådana. Däremot ser man fortfarande snickarbyxor *ryser* på vuxna kvinnor *ryser ännu mera*
    Vart bor du? :´) Jag har missat snickarbrallorna. eller...ibland ser jag dem på folk som är gravida men jag gillar det inte
Svar på tråden Lackleggings??