• Mariohn

Lackleggings??

Vad säger vi folk? Lackleggings, är de här för att stanna eller har de varit en flopp från början? Jag, personligen har aldrig sett någon som är snygg i ett par och skulle aldrig använda dem. Jag förknippar lackleggings med andra saker jag tycker är fula. T ex foppatofflor. skillnaden är att jag kan se ett användningsområde för foppatofflor men inte för lackleggings .-D

Så vad tycker du? Har du fastnat för lackisarna?  

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Lackleggings??
  • Mrs Statham
    Mariohn skrev 2011-01-04 15:56:23 följande:
    Vart bor du? :´) Jag har missat snickarbrallorna. eller...ibland ser jag dem på folk som är gravida men jag gillar det inte
    Sthlm Skrattande
    Fast det var ju ett tag sedan man såg någon ogravid ha på sig dem, men för något år sedan så..
    Fast de kunde ju ha haft en mage som jag inte såg iofs...
  • Setter tjej

haha jag brukar ja lacklegins när jag ställer ut hundarna. Då tillsammans med ett bar bellerinskor med låg klack, vitt längre tajt linne och själjvklar en kavaj över. Jag tycker de är snyggt.

Dock tycker jag inte att de är så stort på lite större människor fast jag tycker inte att tajta kläder på större människor är snyggt så de handlar nog mer om det.

• Mariohn
    Pallas skrev 2011-01-04 19:56:09 följande:
    *famlar efter hor-knappen*
    Hahahahahahahaha
  • ComicBookGuy
    Mariohn skrev 2011-01-04 19:55:21 följande:
    Hahaha jag går hellre utan brallor!!! 
    Äsch då. Det är bara o tänka "Jag ÄR Lady Gaga" så går det nog bra o ha på sig :)
  • Mariohn
    RockPaperScissorLizardSpock skrev 2011-01-04 20:44:34 följande:
    Äsch då. Det är bara o tänka "Jag ÄR Lady Gaga" så går det nog bra o ha på sig :)
    Hahahaha
  • Vroooooom

Lackleggings? Förvånad
    Min spontana reaktion är "nej, fy fan!"

Jag kan faktiskt inte låta bli att undra om de som har lackleggings är samma personer som springer omkring med haremsbyxorFlört

Did you give the world some love today?
Svar på tråden Lackleggings??