• Mariohn

Lackleggings??

Vad säger vi folk? Lackleggings, är de här för att stanna eller har de varit en flopp från början? Jag, personligen har aldrig sett någon som är snygg i ett par och skulle aldrig använda dem. Jag förknippar lackleggings med andra saker jag tycker är fula. T ex foppatofflor. skillnaden är att jag kan se ett användningsområde för foppatofflor men inte för lackleggings .-D

Så vad tycker du? Har du fastnat för lackisarna?  

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Lackleggings??
  • KRSn

Jag har aldrig tänkt tanken på att folk kan tycka att lackleggings är fula.
    Jag har själv några stycken och tycker att det är jättesnyggt till rätt kläder.
    Men när jag tänker efter har jag faktiskt sett att lackleggings kan vara fult på vissa.
    Men inte att de är fula i sig.

Jag älskar dem i alla fall, och får faktiskt aldrig hänh på mina.
    Kanske att jag kör med rätt storlek? :)

• Trinity78

Lackleggings är i särklass det absolut fulaste plagg som finns! Kräks

Reproductively challenged
  • Mariohn
    Trinity78 skrev 2011-01-04 15:24:28 följande:
    Lackleggings är i särklass det absolut fulaste plagg som finns! Kräks
  • KatjaKaj

Lackleggings är fult på alla, sen är det väl lite olika grader av fulhet beroende på vem de sitter på. Men rysligt fula är dom. Såg faktiskt ett program på tv (ja jag är mamma ledig och följer alla trevliga talkshows där dom tar upp så här viktiga saker) där dom disskuterade just lackleggings och om man använde dom frekvent var risken rätt hög att man fick svamp och andra snuskigheter. Materialet var inte det bästa :).

• La Lola
    maddlyn skrev 2011-01-04 15:26:37 följande:
    Lackleggings är fult på alla, sen är det väl lite olika grader av fulhet beroende på vem de sitter på. Men rysligt fula är dom. Såg faktiskt ett program på tv (ja jag är mamma ledig och följer alla trevliga talkshows där dom tar upp så här viktiga saker) där dom disskuterade just lackleggings och om man använde dom frekvent var risken rätt hög att man fick svamp och andra snuskigheter. Materialet var inte det bästa :).
    Läckert....
    *mamma till Alma 10 år (-00) och Hedda 1 år (-09)*
Svar på tråden Lackleggings??