• Mariohn

Lackleggings??

Vad säger vi folk? Lackleggings, är de här för att stanna eller har de varit en flopp från början? Jag, personligen har aldrig sett någon som är snygg i ett par och skulle aldrig använda dem. Jag förknippar lackleggings med andra saker jag tycker är fula. T ex foppatofflor. skillnaden är att jag kan se ett användningsområde för foppatofflor men inte för lackleggings .-D

Så vad tycker du? Har du fastnat för lackisarna?  

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Lackleggings??
  • Good Girl

Vettefan gällande lackleggings men en sak jag starkt avråder er från är PALJETTLEGGINGS! Allas ben ser smått tjocka ut och så låter det gräsligt varje gång man tar ett steg och det skaver mellan benen haha... Ritsch ratsch ;) Köpte ett par en gång men lämnade tillbaka dem efter provningen hemma.

• frun01
    Mariohn skrev 2011-01-04 23:11:31 följande:
    Där tyckte jag att du var fin Fast det där var inte riktiga lackleggings Jag pratar om de högglansiga som ser ut som IKEA:s senaste kök. 
    Tack :)... Ne, det där var tygleggings med nått glansigt längst ut :P...
  • Boothwalker

Jag använder inte vanliga leggings. Och chansen att jag skulle köpa lackleggings är nog i stort sett obefintlig. Men de funkar nog bättre på vissa än på andra. Men jag skulle nog inte säga att det är snyggt. Men på vissa är det inte gräsligt iallafall =)

Det är rätt så enkelt att balansera när man håller i nån. Annars är det svårare... - Mowgli 5 år
  • Kelly1994

Lackleggings + höga klackar = de vackraste benen i världen (oavsett om det ser ut som korvar innan)

• Gladabarnensmamma

Coolt - lite Starwars feeling lixom. Satsar pa ett par guldleggings och blir garanterat varldsberomd i hela universitetet. Ar pa tok for gammal for att halka in pa nagot sa skitfult mode (tyvarr).

• Trinity78
    Amlin skrev 2011-01-04 20:53:55 följande:
    Röstade annat. Kan finnas någon som passar i sådana även om jag inte sett dem. Isf är det väl ok. Annars nä.

Kanske skulle jag själv prova ett par, tror ni de finns i extra rymlig mamma-modell? När jag äntligen tagit mig in i tredje trimestern med tvillingar och gått upp ganska många kilon utöver mina redan sen innan fullt tillräckliga sådana så tänker jag att det nog skulle förstärka känslan av en strandad val och det borde ju kunna roa någon. Om jag sen kombinerar dem med foppatofflor och någon av mina mammatunikor, som pga magen är för korta oavsett vilken storlek jag köper, så måste ju outfiten vara fulländad.
    *hostattack*
    Reproductively challenged
  • Trinity78

Jag väntar fortfarande på att den här looken ska bli modern igen:

• Randig Panda
    Mariohn skrev 2011-01-04 23:11:31 följande:
    Där tyckte jag att du var fin Fast det där var inte riktiga lackleggings Jag pratar om de högglansiga som ser ut som IKEA:s senaste kök. 
    hhahaha
  • Randig Panda

Tycker det är skitsnyggt...På rätt person.
    Dvs absolut INTE på mig

• Trinity78
    Vroooooom skrev 2011-01-04 20:52:39 följande:
    Jag kan faktiskt inte låta bli att undra om de som har lackleggings är samma personer som springer omkring med haremsbyxorFlört
    Jag tror att de har hunnit före dig!
Svar på tråden Lackleggings??