• lolo21

Vad tycker ni om namnet Lilly?

Jag har fått ett nytt favoritnamn om busen i magen är en tjej, Lilly :love:

Min son heter Wille, passar det ihop med Lilly?

Och om det blir en Gosse så står det nog mellan Love och Olle, även om jag älskar namnet Sixten, men det gör inte mannen. Nils tycker jag också är så himla fint, men jag gillar verkligen inte Nisse som smeknamn.. Helge tycker jag också om, och Sigge. Vilket av dessa är finast enligt er?
  • Svar på tråden Vad tycker ni om namnet Lilly?
  • bubblan79

Lilly tycker jag är jättefint. Har själv den funderingen på namn om vi en dag får en tjej

(¯`°?.¸ ღ Siamo Te ed Io ღ ¸.?°´¯)
  • LabLover

Love it! Min äldsta dotter heter det liksom min mormor. Tycker Sigge är finast av pojknamnen.

♥ Underbara döttrar födda 2005 & 2008 & BF april 2011 ♥
  • lolo21
    bubblan79 skrev 2011-01-05 08:58:02 följande:
    Lilly tycker jag är jättefint. Har själv den funderingen på namn om vi en dag får en tjej
    Jaa visst är det fint:)
    LabLover skrev 2011-01-05 08:59:24 följande:
    Love it! Min äldsta dotter heter det liksom min mormor. Tycker Sigge är finast av pojknamnen.
    Åh fler som heter samma:) Jaa Sigge tycker jag också är jättefint, är bara rädd att det är för mycket smeknamn över det?
  • Girle

Lilly är superfint! Tyckte alla pojknamnen var fina med, särskilt Nils.

• GrodanHopp

Lilly är ett oerhört vackert och romantiskt namn. Men killnamnen gillade jag inte, men det är ju inte jag som ska välja:p men vad sägs om Sebastian om de blir en kille?

• Lilla JJ

Lilly är fint. Jag hade lite funderingar på det också.

Nils är väl det pojknamnet av dem du skrev som jag gillar bäst.

Mammas lille kille kom 100803
  • Mrs Lady
    lolo21 skrev 2011-01-05 08:55:50 följande:
    Jag har fått ett nytt favoritnamn om busen i magen är en tjej, Lilly :love:

Min son heter Wille, passar det ihop med Lilly?

Och om det blir en Gosse så står det nog mellan Love och Olle, även om jag älskar namnet Sixten, men det gör inte mannen. Nils tycker jag också är så himla fint, men jag gillar verkligen inte Nisse som smeknamn.. Helge tycker jag också om, och Sigge. Vilket av dessa är finast enligt er?
    HejsanGlad
    Lilly är jättefint {#emotions_dlg.flower} och är dessutom mitt andranamnFlört Kram
  • Hallonmopeden

Lilly är fint men är sååå vanligt idag...

• EmmaHenke

Jag gillar Sigge bäst. Lilly tycker jag är lite för vanligt, men ganska fint.

• lolo21
    Girle skrev 2011-01-05 09:03:18 följande:
    Lilly är superfint! Tyckte alla pojknamnen var fina med, särskilt Nils.
    Nils är verkligen fint, det tkr jag med. Men jag tkr inte om Nisse om smeknamn, och det känns ju ganska ofrånkomligt tyvärr..
    GrodanHopp skrev 2011-01-05 09:03:50 följande:
    Lilly är ett oerhört vackert och romantiskt namn. Men killnamnen gillade jag inte, men det är ju inte jag som ska välja:p men vad sägs om Sebastian om de blir en kille?
    Hehe det är tur att vi alla har olika smak, trist om alla skulle heta samma:) Sebastian är fint men inte min stil.
    Lilla JJ skrev 2011-01-05 09:06:47 följande:
    Lilly är fint. Jag hade lite funderingar på det också.

Nils är väl det pojknamnet av dem du skrev som jag gillar bäst.
    Jaa Lilly är verkligen ett fint namn, det kom till oss nu på slutet och kändes så himla rätt:) Hmm jaa Nils är ju så himla fint, varför måste det finnas ett så hemskt smeknamn till det;P
Svar på tråden Vad tycker ni om namnet Lilly?