• sandslott

Någon från Helsingborg?

Finns det nån mer från Helsingborg som är beräknad sommar/ höst 2011?

• Svar på tråden Någon från Helsingborg?
  • dianmant76
    sandslott skrev 2011-01-11 16:38:20 följande:
    Åh, vad skönt! Superhärligt att höra! Vet ni om det är en pojke eller flicka? :)
    Ska ringa till labbet på torsdag för att fråga vad det är. Men jag blir lika glad för vilket. Är så lättad att barnet är friskt. Har inte bestämt om vi ska berätta könet för andra  =)
    Jag är 34 år, har en som som är 4 (från ett tidigare förhållande) ,sambo (detta är hans första). Jag tror att det blir en pojke här oxå. Vi bor på Norra Husensjö.
    Jag jobbar som usk inom hemvården, men jobbar bara 50% och är sjukskriven 50%,
    Kram
  • Ninnsen

Jag är 32 år, första barnet. Bor i Ramlösa med min man och hund. BF 1 juli.
    Hade ett MA i augusti och varit hypernojjig denna graviditeten. Först nu jag kan njuta lite.
    Jobbar med exportförsäljning och marknadsföring. Berättade för chefen idag och det gick jättebra:)! Förstår inte vad jag varit nervös för. Han grattade så mycket och vi bokade in ett möte för att planera inför framtiden. SÅ lättad!!
    När jag inte jobbar gillar jag att umgås med familj och vänner, träna, resa, shopping och inredning:) 

• Nu är jag hel

Jag heter Ulrica och jag är 38, blir 39 den 4 juli, när bebben är beräknad enligt kubtest Skrattande
    Gift, vi har en dotter som blir 6 år den 1 aug. Min man har två barn sen innan, en kille på 19 och en tjej på 17.
    Är undersköterska, men är just nu arbetslös.
    Bor i Bårslöv i ett radhus på 130kvm, trivs jätte bra, då vår dotter kan vara ute och leka hela dagarna med kompisar.
    Vi är bägge från Miatorp/Planteringen Skrattande

♥Mamma till världens bästa Isabelle♥
  • Svalövsmamma