Någon från Helsingborg?
Finns det nån mer från Helsingborg som är beräknad sommar/ höst 2011?
Finns det nån mer från Helsingborg som är beräknad sommar/ höst 2011?
Hejsan!
Får jag lov att hoppa in i tråden?
Jag och min sambo(ska gifta oss på midsommar) bor i helsingborg, dalhem. Väntar vårat andra barn 24 augusti. Har en änglason som kom 7 september 2010. Nu kör vi igen och hoppas vi får hem ett levande barn från sjukhuset denna gången! Jag är 25år och min sambo 27år. Skulle vara kul att följa åt mer er!!
En fråga, gör ni alla Kubb test? Varför kostar det pengar??
Ahh, Okej. Då förstår jag! Jag hade inte tänkt att göra det då jag inte har någon anledning direkt.
Vart i helsingborg bor ni? När har ni beräknat datum?
Eftersom jag har förlorat vår son som vi har gjort så får jag själv lägga upp mitt schema hos BM.. Måste fråga, är det någon som har gjort ett tidigt ultraljud? Är det viganialt då? Hur tidigt kan man lyssna på hjärtat med en doppler?
Kram
Ahh, Okej. Då förstår jag! Jag hade inte tänkt att göra det då jag inte har någon anledning direkt.
Eftersom jag har förlorat vår son som vi har gjort så får jag själv lägga upp mitt schema hos BM.. Måste fråga, är det någon som har gjort ett tidigt ultraljud? Är det viganialt då? Hur tidigt kan man lyssna på hjärtat med en doppler?
Kram
Kram