• sandslott

Någon från Helsingborg?

Finns det nån mer från Helsingborg som är beräknad sommar/ höst 2011?

• Svar på tråden Någon från Helsingborg?
  • sandslott
    Ninnsen skrev 2011-01-10 14:22:05 följande:
    Jag går privat på Mammakulan på Drottninggatan. Kanonställe! Har gjort ett tidigt UL i v 9 och ett i samband med KUB i vecka 13. Båda dessa har jag dock gjort på Emma Ultraljudsklinik i Malmö. I morgon ska jag berätta på jobbet. Lite nervös!!
    Förresten, när du gjorde Ul i vecka 9, var det då ett vanligt eller ett Vul?
  • sandslott
    dianmant76 skrev 2011-01-11 17:22:37 följande:
    Ska ringa till labbet på torsdag för att fråga vad det är. Men jag blir lika glad för vilket. Är så lättad att barnet är friskt. Har inte bestämt om vi ska berätta könet för andra  =)
    Jag är 34 år, har en som som är 4 (från ett tidigare förhållande) ,sambo (detta är hans första). Jag tror att det blir en pojke här oxå. Vi bor på Norra Husensjö.
    Jag jobbar som usk inom hemvården, men jobbar bara 50% och är sjukskriven 50%,
    Kram
    Har du ringt och fått svar på om ni väntar en pojke eller flicka? ;)
  • Ninnsen
    sandslott skrev 2011-01-13 11:01:56 följande:
    Förresten, när du gjorde Ul i vecka 9, var det då ett vanligt eller ett Vul?
    Det var vanligt. Just efter 8 fullgångna.
  • dianmant76
    sandslott skrev 2011-01-13 11:04:09 följande:
    Har du ringt och fått svar på om ni väntar en pojke eller flicka? ;)
    Japp ringde idag. Ringde tom 2 ggr för att vara riktigt säker haha. Vi trodde det var en pojke, men det var helt fel. Är en liten flicka!!

Kram
  • sandslott
    Ninnsen skrev 2011-01-13 12:30:10 följande:
    Det var vanligt. Just efter 8 fullgångna.
    Ok. Då kanske jag ska vänta mig ett vanligt också. Trodde dem gjorde Vul även i vecka 9. Bättre med vanligt iofs! ;)
  • sandslott
    dianmant76 skrev 2011-01-13 16:42:30 följande: