Tycker DU att det är äckligt att "knulla runt"?
Så vad tycker du? Motivera gärna!
Personligen tycker jag att det INTE är äckligt att knulla runt, bara man inte glömmer kådisen så man får en oväntad överraskning
Så vad tycker du? Motivera gärna!
Personligen tycker jag att det INTE är äckligt att knulla runt, bara man inte glömmer kådisen så man får en oväntad överraskning
Nej det tycker jag inte att det är var och en bestämmer själv vad som känns rätt för dem och så länge som man inte skadar nån annan så är det väl bara att leka runt hur mycket man vill
Det är ju inte precis något jag skulle göra själv men alla är ju olika.
nej det tycker jag inte. Men jag skulle inte vilja göra det själv, för jag kan inte tända på det sättet på nån jag inte känner riktigt bra. Finns ju en anledning till att alla jag varit ihop med har varit mina vänner sen ett bra tag innan..
nej det tycker jag inte. Men jag skulle inte vilja göra det själv, för jag kan inte tända på det sättet på nån jag inte känner riktigt bra..
ONS är inte riktigt min grej, men jag kan absolut tänka mig att ha ett litet harem av sexiga män. Hur andra människor gör, bekommer mig inte alls (sålänge det inte är ett problem för dem och de uttryckligen bett mig om hjälp).
Före barnen - helt OK, mycket och gärna
Efter barnen - never ever
Nej, jag lägger inga värderingar i det, ens sexliv är varje persons ensak