• Rakad Apa

Tycker DU att det är äckligt att "knulla runt"?

Så vad tycker du? Motivera gärna!
    Personligen tycker jag att det INTE är äckligt att knulla runt, bara man inte glömmer kådisen så man får en oväntad överraskning

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Tycker DU att det är äckligt att "knulla runt"?
  • vampyria2

Nej det tycker jag inte att det är var och en bestämmer själv vad som känns rätt för dem och så länge som man inte skadar nån annan så är det väl bara att leka runt hur mycket man vill Drömmer

• Anonym
    Anonym skrev 2011-01-12 20:59:44 följande:
    vem vill knulla någon som har knullat med halva stan... inte jag iallafall. Det tyder bara på att något är tokigt och att man inte mår bra!
    Skål
  • Anonym

Det är ju inte precis något jag skulle göra själv men alla är ju olika.

• BlommyNess12

nej det tycker jag inte. Men jag skulle inte vilja göra det själv, för jag kan inte tända på det sättet på nån jag inte känner riktigt bra. Finns ju en anledning till att alla jag varit ihop med har varit mina vänner sen ett bra tag innan..

• Trust me
    BlommyNess12 skrev 2011-01-13 08:18:00 följande:

nej det tycker jag inte. Men jag skulle inte vilja göra det själv, för jag kan inte tända på det sättet på nån jag inte känner riktigt bra..

Så fungerar jag också. Jäklar vad det irriterade min fru när vi träffades. Hon ville direkt medan jag ville vänta lite med att ha sex.
  • Rakad Apa
    Trust me skrev 2011-01-13 08:56:33 följande:
    Så fungerar jag också. Jäklar vad det irriterade min fru när vi träffades. Hon ville direkt medan jag ville vänta lite med att ha sex.
    Ahh. Oftast är det ju killen som är mest på när det gäller sexet
  • Hypnotica

ONS är inte riktigt min grej, men jag kan absolut tänka mig att ha ett litet harem av sexiga män. Hur andra människor gör, bekommer mig inte alls (sålänge det inte är ett problem för dem och de uttryckligen bett mig om hjälp).

• Trust me
    Rakad Apa skrev 2011-01-13 09:03:24 följande:
    Ahh. Oftast är det ju killen som är mest på när det gäller sexet
    Men det är ju sen när jag känner mig redo.

Man ska nog inte heller blanda ihop att "vara på" och att vara den som raggar. Där tror jag många män inte riktigt har tänkt igenom vad de vill. Föreställningen är lite så att killar raggar och uppvaktar för att få sex. Tyvärr har nog många killar intalat sig att de själva är så och ska vara så. Tjejer förutsätter också av samma skäl ofta att killarna är så också.
  • Anonym

Före barnen - helt OK, mycket och gärna

Efter barnen - never ever

Svar på tråden Tycker DU att det är äckligt att "knulla runt"?