• Rakad Apa

Tycker DU att det är äckligt att "knulla runt"?

Så vad tycker du? Motivera gärna!
    Personligen tycker jag att det INTE är äckligt att knulla runt, bara man inte glömmer kådisen så man får en oväntad överraskning

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Tycker DU att det är äckligt att "knulla runt"?
  • Trust me
    Hypnotica skrev 2011-01-13 10:54:29 följande:
    Hm. När någon raggar på mig, utgår jag ifrån att den personen finner mig attraktiv förhoppningsvis både psykiskt och fysiskt och att det finns en möjlighet till sex.

Är jag ute och cyklar här?
    Nä inte alls. Bara det att det kan ta nån vecka sådär innan jag släpper till. Oskyldig
  • Anonym
    CDSJGRD GGEHCS IAGOTSE skrev 2011-01-13 12:26:19 följande:
    "Den typer av tjejer?"

Hur ligger det till med "den typen" av killar då?
    Ja, det handlar ju om en människotyp...
  • Lavish

Däremot tror jag inte jag skulle vara intresserad av en kille som "knullade runt". Inte för att det är äckligt och inte för att jag skulle oroa mig för otrohet.

Utan för att jag brukar falla för den reserverade, kräsna typen med hög integritet. Den typen av människa som inte släpper andra nära inpå så lätt. Men det är klart att det är möjligt att man skulle träffa någon som jag föll för och som hade knullat runt. Det har inte hänt hittils dock.

• Trust me
    Anonym skrev 2011-01-13 12:58:03 följande:
    Ja, det handlar ju om en människotyp...
    Den lösaktiga slynan och horbocken?
  • lykantrophona
    Anonym skrev 2011-01-13 12:21:41 följande:
    Jag tror att det är ett beteende som sitter i och som kan "aktiveras", om inte i början av förhållandet så iaf senare. Jag tror att den typen av tjejer har lättare att vara otrogna vid uppvaktning av någon de tycker är attraktiv. Speciellt om det är en svacka hemma...
    Fast handlar inte det om lite olika saker?
    Att vara singel och ha kravlöst sex på ett ärligt sätt, är väl ändå inte samma sak som att gå bakom ryggen på någon man ändå älskar? Man blir inte oärlig bara för att man har hög sexlust.
  • Trust me
    lykantrophona skrev 2011-01-13 13:01:41 följande:
    Att vara singel och ha kravlöst sex på ett ärligt sätt, är väl ändå inte samma sak som att gå bakom ryggen på någon man ändå älskar? Man blir inte oärlig bara för att man har hög sexlust.
    Det handlar om en människotyp så vi får anta att det sitter i generna..
  • Anonym
    lykantrophona skrev 2011-01-13 13:01:41 följande:
    Jag tror och tänker att tjejen ifråga är så van att kunna tillfredsställa sin lust med olika män att steget inte blir så stort att ta. Det blir ingen stor grej för henne. Jag tror absolut att hon kan älska sin man lika mycket ändå. Han behöver väl inte få veta något. Då far han inte illa och kvinnan i sin tur är väl nöjd att hon fått lite spänning osv....
    Är du kvinna och har varit med ett tag, haft långt förhållande samt haft  m å n g a  män innan dess så kan väl du berätta hur du tänker?
  • Lavish
    Anonym skrev 2011-01-13 13:12:23 följande:
    Jag tror och tänker att tjejen ifråga är så van att kunna tillfredsställa sin lust med olika män att steget inte blir så stort att ta. Det blir ingen stor grej för henne. Jag tror absolut att hon kan älska sin man lika mycket ändå. Han behöver väl inte få veta något. Då far han inte illa och kvinnan i sin tur är väl nöjd att hon fått lite spänning osv....
    Är du kvinna och har varit med ett tag, haft långt förhållande samt haft  m å n g a  män innan dess så kan väl du berätta hur du tänker?
    Å jag då, som verkligen inte haft speciellt många älskare men ändå förespråkar öppet förhållande och förmodligen aldrig i längden accepterat en pojkvän som krävde sexuell trohet? Vilken nitlott för dig :-P
  • jådåsåatt

Ähh, jag har legat runt rätt bra men har aldrig ens varit i närheten av att vara otrogen när jag varit i förhållanden.
    Jag har varit tillsammans med min pojkvän ett bra tag nu och han ar ändå inget att oroa sig för:)

• Anonym
    Lavish skrev 2011-01-13 13:14:47 följande:
    Å jag då, som verkligen inte haft speciellt många älskare men ändå förespråkar öppet förhållande och förmodligen aldrig i längden accepterat en pojkvän som krävde sexuell trohet? Vilken nitlott för dig :-P
    Nej, om jag älskade dig så vill jag nog ha dig för mig själv. Skulle inte stå ut med att du var med andra!
    Skulle bara bli svartis och känna mig otillräcklig.
Svar på tråden Tycker DU att det är äckligt att "knulla runt"?