Anonym skrev 2011-01-13 13:12:23 följande:
Jag tror och tänker att tjejen ifråga är så van att kunna tillfredsställa sin lust med olika män att steget inte blir så stort att ta. Det blir ingen stor grej för henne. Jag tror absolut att hon kan älska sin man lika mycket ändå. Han behöver väl inte få veta något. Då far han inte illa och kvinnan i sin tur är väl nöjd att hon fått lite spänning osv....
Är du kvinna och har varit med ett tag, haft långt förhållande samt haft m å n g a män innan dess så kan väl du berätta hur du tänker?

Jag är kvinna, men inte knullat runt sååå mycket. Antar att jag ligger kring medel.
Men jag kan berätta det här för dig. Under mitt längsta förhållande, så var killen lite svartsjuk av sig, just för att jag tycker att det egentligen inte är något fel på knullkompisar etc. Han frågade hela tiden ifall jag var trogen, vilket jag var. Hela den pressen gjorde ju att jag snarare ville jävlas med honom och vara otrogen (även om jag inte var det).
När det förhållandet var över, passade jag på att ha ons etc. Nu när jag är ihop med en kille som inte bryr sig om sånt och inte kontrollerar mig hela tiden, kan jag vara lugn i vetskapen att jag har fått leka av mig, och känner inget behov av att vara rebellisk, eftersom han inte anklagar mig i onödan.