• Rakad Apa

Tycker DU att det är äckligt att "knulla runt"?

Så vad tycker du? Motivera gärna!
    Personligen tycker jag att det INTE är äckligt att knulla runt, bara man inte glömmer kådisen så man får en oväntad överraskning

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Tycker DU att det är äckligt att "knulla runt"?
  • lykantrophona
    Anonym skrev 2011-01-13 13:12:23 följande:
    Jag tror och tänker att tjejen ifråga är så van att kunna tillfredsställa sin lust med olika män att steget inte blir så stort att ta. Det blir ingen stor grej för henne. Jag tror absolut att hon kan älska sin man lika mycket ändå. Han behöver väl inte få veta något. Då far han inte illa och kvinnan i sin tur är väl nöjd att hon fått lite spänning osv....
    Är du kvinna och har varit med ett tag, haft långt förhållande samt haft  m å n g a  män innan dess så kan väl du berätta hur du tänker?
    Jag är kvinna, men inte knullat runt sååå mycket. Antar att jag ligger kring medel.

Men jag kan berätta det här för dig. Under mitt längsta förhållande, så var killen lite svartsjuk av sig, just för att jag tycker att det egentligen inte är något fel på knullkompisar etc. Han frågade hela tiden ifall jag var trogen, vilket jag var. Hela den pressen gjorde ju att jag snarare ville jävlas med honom och vara otrogen (även om jag inte var det).

När det förhållandet var över, passade jag på att ha ons etc. Nu när jag är ihop med en kille som inte bryr sig om sånt och inte kontrollerar mig hela tiden, kan jag vara lugn i vetskapen att jag har fått leka av mig, och känner inget behov av att vara rebellisk, eftersom han inte anklagar mig i onödan.
  • giftfri

Bättre att knulla dom på rad, än bara runt runt

• Lavish
    Anonym skrev 2011-01-13 13:19:35 följande:
    Nej, om jag älskade dig så vill jag nog ha dig för mig själv. Skulle inte stå ut med att du var med andra!
    Skulle bara bli svartis och känna mig otillräcklig.
    Men det visar väl att din uppfattning är lite felaktig? Det går inte att bedömma hur troligt det är att tjejen kommer roa sig på annat håll utifrån hur många älskare hon haft tidigare? Snarare kan det väl vara så att jag inte kan tänka mig att lova något FÖR ATT jag inte knullat runt tillräckligt?
  • Anonym
    lykantrophona skrev 2011-01-13 13:22:32 följande:
    Jag är kvinna, men inte knullat runt sååå mycket. Antar att jag ligger kring medel.

Men jag kan berätta det här för dig. Under mitt längsta förhållande, så var killen lite svartsjuk av sig, just för att jag tycker att det egentligen inte är något fel på knullkompisar etc. Han frågade hela tiden ifall jag var trogen, vilket jag var. Hela den pressen gjorde ju att jag snarare ville jävlas med honom och vara otrogen (även om jag inte var det).

När det förhållandet var över, passade jag på att ha ons etc. Nu när jag är ihop med en kille som inte bryr sig om sånt och inte kontrollerar mig hela tiden, kan jag vara lugn i vetskapen att jag har fått leka av mig, och känner inget behov av att vara rebellisk, eftersom han inte anklagar mig i onödan.
    Duktig flicka!
  • Trust me
    Anonym skrev 2011-01-13 13:19:35 följande:
    Nej, om jag älskade dig så vill jag nog ha dig för mig själv. Skulle inte stå ut med att du var med andra!
    Skulle bara bli svartis och känna mig otillräcklig.
    Jag tror du tillhör "samlartypen". En sorts människa som har ett behov av exklusivitet. Det man har ska inte vara använt och när man har det ska det heller helst inte få användas av andra. Tänk frimärkssamlare. Det ska vara ostämplade märken, avnjutas i enskildhet och sparas i evighet.
  • Anonym
    Trust me skrev 2011-01-13 13:26:10 följande:
    Jag tror du tillhör "samlartypen". En sorts människa som har ett behov av exklusivitet. Det man har ska inte vara använt och när man har det ska det heller helst inte få användas av andra. Tänk frimärkssamlare. Det ska vara ostämplade märken, avnjutas i enskildhet och sparas i evighet.
    Tjejer är ju som frimärken det har du ju rätt i...
    Om jag verkligen älskar en kvinna så kommer hennes förflutna inte spela nå´n roll. Det vet jag ju. När man är kär så är allt annat än denna kvinna ointressant.
    Jag kommer inte att fråga henne om hur många hon varit med. Skulle jag ändå få reda på att hon knullat runt och varit lättfotad så skulle jag kanske vara mer uppmärksam... Jag säger bara en sak. En berusad tjej som är förälskad i någon (tjejer blir lätt förälskade) som uppvaktar henne och det blir ett läge....
  • Anonym
    Trust me skrev 2011-01-13 13:26:10 följande:
    Nej, jag är ingen samlare men jag vill ha min älskade kvinna för mig själv! Kanske låter konstigt för dig men jag vill verkligen det!
  • lykantrophona
    Anonym skrev 2011-01-13 13:26:05 följande:
    Duktig flicka!
    Jag vill inte ha ditt paternalistiska godkännande.

Jag vill ha ökad förståelse för alla människors egna val. Om jag sen måste använda mitt eget liv som exempel, så gör jag det.
    Anonym skrev 2011-01-13 13:42:57 följande:
    Kräks
  • Anonym
    lykantrophona skrev 2011-01-13 13:47:58 följande:
    Jag vill inte ha ditt paternalistiska godkännande.

Det får du ändå! Deal with it!

Jag vill ha ökad förståelse för alla människors egna val.

Du verkar mest som att du är oförstående inför andras val så det är väl bra att du jobbar på det!

Om jag sen måste använda mitt eget liv som exempel, så gör jag det.
    Feel free! Hjärta
    Anonym skrev 2011-01-13 13:42:57 följande:
  • Trust me

Finns det flera "Anonym" i den här tråden? Ett tips är att skriva något i rutan för tillfällig signatur.

Svar på tråden Tycker DU att det är äckligt att "knulla runt"?