• Rakad Apa

Tycker DU att det är äckligt att "knulla runt"?

Så vad tycker du? Motivera gärna!
    Personligen tycker jag att det INTE är äckligt att knulla runt, bara man inte glömmer kådisen så man får en oväntad överraskning

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Tycker DU att det är äckligt att "knulla runt"?
  • Trust me

Jag tror att om man har en massa ONS så är det ganska dåligt. Det enda belägg för det jag har är att jag inte gillar ONS. Knappast äckligt men mycket dåligt sex.

Ta det inte allvarligt för jag försökte bara komma på en anledning jag skulle ha att vara fördömande mot att "knulla runt".

• gullican

Nej, inte alls. Det är utvecklande och berikande.

• Zur Farbenlehre
    Rakad Apa skrev 2011-01-12 21:47:05 följande:
    Är inte det lite trångsynt att tro att personer som har sex med flera är viljesvaga? Drömmer
    Eller är jag lojal till min egen person? Ibland måste man vara lite trångsynt för att kunna vara bestämd och ärlig om var man ändå står istället för att gå runt den heta gröten.

Jag var ändå öppensinnig när jag uttrycker att det är helt okej att det finns människor som gör sådana val men
    självklart har jag min egen definition av viljesvag som passar ihop med mina principer. Jag vet inte vem som
    har rätt och inte heller bryr jag mig särskilt mycket om sådant men viktigt är helt enkelt att det här är rätt för mig.
    Precis så upplever de som knullar runt. ; )
  • Rakad Apa
    Zur Farbenlehre skrev 2011-01-12 22:02:50 följande:
    Eller är jag lojal till min egen person? Ibland måste man vara lite trångsynt för att kunna vara bestämd och ärlig om var man ändå står istället för att gå runt den heta gröten.

Jag var ändå öppensinnig när jag uttrycker att det är helt okej att det finns människor som gör sådana val men
    självklart har jag min egen definition av viljesvag som passar ihop med mina principer. Jag vet inte vem som
    har rätt och inte heller bryr jag mig särskilt mycket om sådant men viktigt är helt enkelt att det här är rätt för mig.
    Precis så upplever de som knullar runt. ; )
    Ok, tack för svaret ville bara veta hur du resonerade
  • Anonym (Hårig apa)

Ja, det låter inget vidare trevligt

• Zur Farbenlehre
    Rakad Apa skrev 2011-01-12 22:07:18 följande:
    Ok, tack för svaret ville bara veta hur du resonerade
    För all del!  Glad
  • giftfri

En gång i tiden så gjorde alla det, en överlevnads grej för oss som människoras.
    Så tacka våra förfäder för att dom knullade runt hejvilt, annars så hade vi nog inte överlevt som ras, utan blivit utrotade av andra starkare mer produktiva raser....

• Anonym
    giftfri skrev 2011-01-12 22:57:22 följande:
    En gång i tiden så gjorde alla det, en överlevnads grej för oss som människoras.
    Så tacka våra förfäder för att dom knullade runt hejvilt, annars så hade vi nog inte överlevt som ras, utan blivit utrotade av andra starkare mer produktiva raser....
    Det kanske hade varit bättre...
Svar på tråden Tycker DU att det är äckligt att "knulla runt"?