Bildtråd för oss med BF i aug 2011

Här är en bild på vårat lilla pyre från kub/nupp i tors (v 13+ 4) såååå söt.... o så tydlig bild med armen, alla 5 fingrarna, huvud, näsa, mun o så.... mmm... är världens lyckligaste =)

glömde ladda upp bilden på magen :P

Idaharju: åh du milde ...väger jag 30 kg mer än dig! Sådant vill man inte veta! Jaja, jag får göra något åt det sen...

tänkte passa på att fråga när jag ändå är inne här, barnmorskan sa att min livmoder ligget i bakvägg, va betyder de? har sökt på nätet men inte hittat nått:S
Förresten. Jag är i vecka 17 idag, på bilden.
ZillyChili: Jag kan inte stoppa mig när jag är hungrig, inte utan att bli ett argsint monster 
 Känns bra att veta att jag har goda marginaler innan jag hamnar på "fel sida av strecket". 
På mig började magen växa nästan på en gång, typ så fort jag fick veta jag var gravid hade jag vuxit ur byxorna, först av såklart svullna tarmar och vad det nu är, men sen gick den aldrig ner utan har bara fortsatt växa o växa 
Mickan: Mja jo jag låg på gränsen till normalviktig men du ska veta att jag är väldigt otränad så jag var inte sjukt smal ändå om man säger, bara normal, men väldigt platt mage såklart. Så jag har lite tvärtom som du, du har tappat muskelmassa medan jag aldrig haft någon 
Ang samma storlek på kläderna, jag har idag rensat ut halva garderoben från kläder som jag absolut inte kommer kunna använda igen i år! 
Ninakarolina: När man känner sig som en flodhäst så måste jag säga att det värmde "åhh är du så liten" 
 Mage rumpa lår o höft har poffat ut ordentligt mot hur jag var tidigare. Beklagar missfallet, och som du sa, våran "val-het" tar vi bort med amning och promenader med barnvagnen sen! 
Var det nu på mån du skulle till bm och lyssna hjärtljud?
Magen i Vecka 16+3