• Tejj

Bildtråd för oss med BF i aug 2011

Här är en bild på vårat lilla pyre från kub/nupp i tors (v 13+ 4) såååå söt.... o så tydlig bild med armen, alla 5 fingrarna, huvud, näsa, mun o så.... mmm... är världens lyckligaste =)
  • Svar på tråden Bildtråd för oss med BF i aug 2011
  • Kevin och Freja

Här är en till med BF i augusti :)

För tillfället den 17 lite oklart nu innan UL

.

Bild på vår bebis från KUB-testet v.13
    Sträcker riktigt på sig i magen :)

Jag är nu i v. 14+5 :)

• Capa
    Kevin C, jisses vilken söt ul-bild!! Ser ut som h*n relaxar rejält där haha Kul med texten du har i bakgrunden Amor vincit omnia, den texten med den stilen har vi ovanför vår säng haha Såklart var ju magen med jättefin! Glad

• Beba83

I Fredags v 17 (16+0) 

Nu är det svårt att hålla den inne då den är stenhård och putar från morgon till kväll :)

• Ninakarolina

Fina bilder :). Idag är jag i vecka 16, känns skönt. Ska till BM imorgon och lyssna på hjärtat :).

• sjövildabarn
    Ninakarolina skrev 2011-02-23 10:05:06 följande:
    Fina bilder :). Idag är jag i vecka 16, känns skönt. Ska till BM imorgon och lyssna på hjärtat :).
    oh vad skönt det vill jag med kunna få göra....hihi kanske kan rulla förbi henne senare ska ju med dottern till tandläkaren. ska väga mig idag uhhhh
  • Wizla85

.....å veckorna bara tickar på... Hjärta

• Ninakarolina
    sjövildabarn skrev 2011-02-23 10:32:18 följande:
    oh vad skönt det vill jag med kunna få göra....hihi kanske kan rulla förbi henne senare ska ju med dottern till tandläkaren. ska väga mig idag uhhhh
    Jaa de känns jätte skönt, blir så nojjig ibalnd, trot att liten inte lever m.m men nu får jag ju höra imorgon så de känns super skönt :).
  • Kevin och Freja
    Capa

Ja bilder är supersöt :) Ja tyckte de påminde om en MC-åkare :) hehe

Ja texten i bakgrunden har ja suttit och kladdat dit själv på väggen med blyerts och spritpenna, haha! Tidsfördriv, men den vart passande.

Åh tack, fast nu tycker ja min mage har krympt lite sen den där bilden... helskumt :)
  • Capa
    Kevin och Freja skrev 2011-02-23 16:17:03 följande:
    Capa

Ja bilder är supersöt :) Ja tyckte de påminde om en MC-åkare :) hehe

Ja texten i bakgrunden har ja suttit och kladdat dit själv på väggen med blyerts och spritpenna, haha! Tidsfördriv, men den vart passande.

Åh tack, fast nu tycker ja min mage har krympt lite sen den där bilden... helskumt :)
    Ojj har du gjort texten själv, jisses va duktig du e!! Jag har köpt min men den ser nästan exakt likadan ut, inte lika "vågig" text men annars likadan. Du e grym ju Flört
Svar på tråden Bildtråd för oss med BF i aug 2011