• Tejj

Bildtråd för oss med BF i aug 2011

Här är en bild på vårat lilla pyre från kub/nupp i tors (v 13+ 4) såååå söt.... o så tydlig bild med armen, alla 5 fingrarna, huvud, näsa, mun o så.... mmm... är världens lyckligaste =)
  • Svar på tråden Bildtråd för oss med BF i aug 2011
  • Capa
    Ninakarolina skrev 2011-03-02 18:37:12 följande:

Kommer nog börja handla lite efter RUL och sen spana på barnvagnar men inte bestämma mig förens senare :).

Jag väntar också tills efter RUL för att se att allt står rätt till, och förhoppningsvis veta könet Flört Efter det ska jag shoppa loss som en tok!!
  • Ninakarolina
    Capa skrev 2011-03-03 11:04:28 följande:
    Jag väntar också tills efter RUL för att se att allt står rätt till, och förhoppningsvis veta könet Flört Efter det ska jag shoppa loss som en tok!!
    Haha, ska ringa mamma nu och höra om hon vill förlja med på babyproffsen och kolla in barnvagnar haha, måste ut och kolla, men köpa de gör jag sen efter RUL som du....
  • Wizla85

Åh Jag skulle oxå gärna vilja ha mönstret på mini conversen!
    Vi vill se bilder sen! Låter ju jättegulliga! =)

• mymy
    kariba skrev 2011-01-29 15:08:32 följande:
    Här är min mage v.11+0. Jag har en del "vaddering" från början, men magen växer fort när det  är fjärde barnet
    Jag trodde jag var den enda som verkligen börjar få mage (har inget foto dock)..:) Grattis till nr 4!
    Har du gjort CUB-testet?
    jag väntar också nr 4..:)
  • mymy
    Tejj skrev 2011-01-29 09:43:06 följande:

Här är en bild på vårat lilla pyre från kub/nupp i tors (v 13+ 4) såååå söt.... o så tydlig bild med armen, alla 5 fingrarna, huvud, näsa, mun o så.... mmm... är världens lyckligaste =)
    Så fin bild ni fick med er..:)
    Vad visade KUB-testet för er?
    Är det första barnet?
    Jag gjorde mitt KUB-test i veckan och resultatet blev 1 av 2447.
    Väntar nr 4..:)
  • Guldklimparna060811

Wizla: jag har hittat mönstret, jag googla o fick fram gratis mönster baby converse. Har redan börjat o virka, trots bägge busungarna e hemma o håller låda, men jag kunde inte låta bli;) har redan gjort snörena o ringarna till converse stjärnan o en sula.

• Guldklimparna060811

Carmat: e vi så nära varandra i BF?? Jag e idag i v 15+3:)

• alexander2011
    Guldklimparna060811 skrev 2011-03-04 10:17:01 följande:
    Carmat: e vi så nära varandra i BF?? Jag e idag i v 15+3:)
    Det vet jag inte när har du bf? jag är inte helt hundra på när jag ska föda. har hört allt mellan 10 aug till den 24:e men jag räknar efter 24:e tror jag. fick backa bak 2 veckor sist jag var inne på vul
  • Ninakarolina

vad alla har stora magar, jag är i 16+2 kanske... och min är inte alls speciellt stor, blir nojig och tror att den inte lever nu :S.

Svar på tråden Bildtråd för oss med BF i aug 2011