Bildtråd för oss med BF i aug 2011

Här är en bild på vårat lilla pyre från kub/nupp i tors (v 13+ 4) såååå söt.... o så tydlig bild med armen, alla 5 fingrarna, huvud, näsa, mun o så.... mmm... är världens lyckligaste =)

Capa
Hehe tack :) Det är kul att pyssla å måla lite tycker jag :)
Sen älskar jag texter på väggar och skyltar, här hemma står det Carpe Diem på allt tror jag ;)
Var 2 veckor sen jag tog senaste magbilden och det händer inte allt för mycket. Börjar väll märka lite mer själv bara på kvällarna! Men har en sån rolig mage med hög navel så att bara underdelen blir tjockis! Haha
Går in i vecka 16 Imorgon!!! Yey!!!
Fortfarande på -2,5kg sen jag blev gravid... Enligt gravkalendern är 37,2% avklarad nu! Har dock inte några problem med några av byxorna mina mer än att jag knäpper upp några när jag kör bil lite längre för blir så kissnödig annars! Längtar till jag Måste köpa mammakläder men känns som att det dröjer än många veckor!

Visst har din mage vuxit sen senaste bilden Mickan! Alla här är så smala från början...jag vill inte lägga upp någon bild på min magen. Den dallrar bara!

haha jag sprattar åt mig själv, jag har väldsens minstra bröst i vanliga fall men fan va de har växt, sitter i soffan med bara troser igår, och i skräddaren.... brösten ligger typ på magen och magen ser ut som 7 månaden haha om kvällarna... sambon skratta så mycket å¨t mig igår för han tyckte jag var så knubbig, men han sa " men de är fint att vara mullig " haha tackar :D. Men jag är inte så brydd, huvesaken man är snygg i ansiktet så funkar allt, hon i solsidan känner jag mig som, hon som är tillsamans med han den låmnge smale eller hur jag nu ska förklara, hon som tränande nyss och sen vräkte i sig mat loch vart kåt haha :D.. så ser min kropp ut :D.
Haha! Från att jag la ut bilden igår morse så har magen exploderat i storlek! Var inte att leka med igår kväll och idag har den vart lika stor hela dagen!
Här kommer en bild på min mage som har vuxit ur alla byxor......

Glömde skriva att jag är i vecka 15+4. Har köpt påslakanset till spjälsängen i helgen.. blev ett beige-randigt från gripsholm... och så lägger jag in en bild på de kläder som jag köpt hittills

va på ulraljud idag, dock rörde sig krabaten för mycket för att avslöja könet :(
17+5