Bildtråd för oss med BF i aug 2011
Okej då håller vi tummarna!
Okej då håller vi tummarna!
Vad skönt att ha en lösning.
Edvin har inga problem med gaser, men humör har han minsann. Vet inte var han fått det från, både jag och sambon är ganska lugna...
Eller njaaa.... jag räknas kanske inte som lugn, men knappast en människa med hett temperament. 
Bitch kanske? Haha... en snäll bitch =)
Carmat: Förstår att du är nervös, det kommer förmodligen bli tufft men det får det ju vara värt! Vill man ha tätt så får man ju ta det =) Finns säkert för- och nackdelar med båda =)      

God jul på er alla mammor!!!
Nu ska här frossas... 

Vad duktig novali är! Edvinj är långt ifrån att kunna sitta själv. Jag och min mamma diskuterade ändå det idag. Det enda han vill är att stå! Så vi kom fram till att han lär sig nog aldrig att sitta =)
Han har en ganska benig stjärt med så då är det klart inte så lätt heller, haha!
Han vänder sig hela tiden från rygg till mage nu men har helt plötsligt glömt hur man vänder tillbaka (något han kunnat länge)...så där ligger han på mage och blir rasande istället... hehe
Har idag varit på 5 månaders koll och gett vaccination.
Edvin är nu 69 cm lång och väger 7700 gram. Så han följer sina kurvor exakt =)
Ninakarolina: Hur lång är Penny? Edvin ligger också över medel på längden, exakt på medel på vikten. Lång och smal som sin far och inte liten och satt som sin mor, haha!
Edvin vaknar på nätterna, vansinnig, för att han vänt sig till mage. Då får jag gå upp och vända tillbaka honom. Då börjar han riva med fingrarna på spjölsängen så att katten tror att han busar. Så hon kommer ju flygandes och ska ta honom, haha. Det slutar med att vi får slänga ut stackars katten för att hon inte av misstag ska riva Edvin. Hon vill ju bara leka med honom =)    
Vad bra att Edvin är längre, han hade nog fått komplex om hans livande varit längre, haha!!!
Stora tjejen!!! Fick hon vaccination nu med då?