• Tejj

Bildtråd för oss med BF i aug 2011

Här är en bild på vårat lilla pyre från kub/nupp i tors (v 13+ 4) såååå söt.... o så tydlig bild med armen, alla 5 fingrarna, huvud, näsa, mun o så.... mmm... är världens lyckligaste =)
  • Svar på tråden Bildtråd för oss med BF i aug 2011
  • Mickan

Sandra min är också lös! Börjar bli lite mer pureaktig men mycket vattnig vätska i tillägg...

• SandraP1990

Ok! Theas e vattnigt! Shit jag e så nervös för allt nu för tiden!

• Guldklimparna060811

Mickan: Brrr e de inte svinkallt där på vintern??

• Guldklimparna060811

Sandra: Leo helammar jag o hans bajs är gröngul grynig lös o luktar syrligt.

• Guldklimparna060811

Carmat: Jag tycker du gör rätt som lämnar iväg honom när du inte mår bra. Men tänk positivt du får se honom snart igen :)

• Ninakarolina

Näe jag hel ammade/pumpa ur och gav min bröst mjölk var Pennys avföring rinnande som vatten typ tyckte de var bra... då de kom mycket och kanske 3 gånger per dag. Nu är hon hårdare som bajskorvar... av ersättning och hon får bajsa 1 gång per dag. om hon inte skiter på en dag får hon hont i magen. men de har gått bra att få ut skiten så hon är bara nöjd.
    Synd först var hon tok snorig och förkyld, nu har hon fått min hosta som jag hade och låter hesare i hennes gråt. :(. 

• Mickan

Guldklimparna: jag vet Inte än. Men eftersom vi bor vid kusten med golfströmmen så tror jag den inte ska vara lika kallt som inåt landet. Men det blåser ju istället hela tiden...

• alexander2011
    Guldklimparna060811 skrev 2011-10-06 23:38:38 följande:
    Carmat: Jag tycker du gör rätt som lämnar iväg honom när du inte mår bra. Men tänk positivt du får se honom snart igen :)

Tack :) ja han kommer hem idag. nu har han sovit borta i 3 dagar. igår var det riktigt jobbigt. kändes som jag skulle krypa ur skinnet, ledsen och ångest men nu ska jag inte släppa honom.
  • SandraP1990

Våran lilla tös e inte så liten längre, va på BVC nu å mätte henne för första gången då dom gör de första gången när dom e 1 månad vilket hon blir i morgon! Hon vägde 4680g å va 56,5 lång:) lång tjej:)

• Kevin och Freja

Hej allihop! Hoppas ni har det bra med era bebisar!

Freja växer så det knakar och det är så roligt att se hur hon utvecklas!
    Vi var med om en olycka här förra helgen och jag har aldrig kännt mig så hemsk som mamma! Kommer aldrig förlåta mig själv!
    Min lilla tjej åkte utför en trapp med barnvagnen. Tack och lov bara två steg hög men vagnen välte framåt och blev ståendes på suffletten. Freja slog en halv volt i vagnen så hon låg upp o ner i suffletten. Hon ramlade aldrig ur den och det tackar jag gudarna för! Mer tur var det att kudden följde med runt så hon hade den under huvudet hela tiden. Hon skrek när jag tog upp henne och var lite ledsen en stund men sen somnade hon så gott i min famn.
    Vi åkte för säkerhetsskull till akuten så de fick kolla upp henne men det var ingen fara sa doktorn.
    Bad även Läkarna på BVC titta på henne dagen efter så de kollade hennes reflexer och klämde och kände och hon var stark i nacken och ögonen reagerade som de skulle så allt såg bra ut!
    De trodde att det nog var så att jag mådde sämre än henne... Ja kanske men det var hemskt och jag mår riktigt dåligt över detta!! Man tänker på vad som hade kunnat hända ju... Nu gick det tack och lov bra!
    Men en sådan sak får ju bara inte hända!!
    Usch, det var och är hemskt men jag vet med mig själv att jag aldrig lär göra om samma misstag igen!
    LÄGG ALLTID I BROMSEN PÅ VAGNEN NÄR NI GÅR IFRÅN DEN!!!!
    Vår trappa på framsidan ser plan ut men det visade sig att den INTE var det!... 

~* Kevin 2006-12-22 ~*~ Freja 2011-08-23 *~
Svar på tråden Bildtråd för oss med BF i aug 2011