Bildtråd för oss med BF i aug 2011

Här är en bild på vårat lilla pyre från kub/nupp i tors (v 13+ 4) såååå söt.... o så tydlig bild med armen, alla 5 fingrarna, huvud, näsa, mun o så.... mmm... är världens lyckligaste =)

Mickan: Jag e ifrån Helsingborg o där blåser det alltid. Nu bor jag mitt i Skåne i skogen o här blåser det sällan :)
Kevin: Förstår precis hur du känner! Var med om samma igår fast lyckligtvis satt han fast i bilstolen. Vi var precis på väg ut o hade satt fast honom i bilstolen som var kopplad på chassit. Han var jätte ledsen, så jag körde honom fram o tillbaka, rätt som det var tappade jag greppet om vagnen o den tippade mot mig rakt ner i golvet. Stackars Leo vrålade värre än innan. Var bara att ta upp honom o lugna honom o när vi väl kommit iväg i bilen sov han som en stock.
Min lille plutt har fått röda utslag över hela kroppen. Det började på magen, sen har det spridit sig upp på halsen, huvudet, ryggen, armar o ben. Troligtvis nässelutslag men pga vad vet jag inte. Han e förkyld o har hosta, men ingen feber. Annars kan de få sånt av 3dagars feber. Allergier?? E rädd att det kan va nåt sånt, vi har ju djur. Annars e matallergi oxå nåt, finns laktos i släkten. Min pappa har fått det på äldre dar. Väntar på BVC jour ska höra av sig.
Asså jag måste vara tokig, vi planerar/försöker redan med ett syskon till alexander :) spännande men fruktansvärt nervöst. kanske kan bli ett augustibarn till.
Guldklimparna: men stackars liten :( låter som n'ässelutslag. hoppas allt går bra med den lille. inte alls roligt med ett sjukt barn kan jag tänka mig. peppar peppar har inte min visat nått än på att han skulle bli dålig än ialla fall fast jag har haft influensan och sambon förskyldning och vi har suttit på akuten 2 ggr :S

föresten ninakarolina
Ska faktiskt köpa en ny flaska till alexander o testa med en med stora hål o se om det går bra :) spännande tycker jag haha, stackarn kommer säkerligen sätta i halsen för han är så glupsk annars men får inte ut så mycket så snabbt så det tar ca 20-25 min o mata honom med denna o han blir så frustrerad ibland märker jag o illtjuter när jag stoppar honom för att rapa han haha