Inlägg från: SandraP1990 |Visa alla inlägg
  • SandraP1990

Bildtråd för oss med BF i aug 2011

alexander2011 skrev 2011-04-14 09:23:30 följande:
    Jag har problem med det och tyvärr rakde jag min "raggarsträng" blev 10 ggr värre och nu vet jag inte vad jag ska göra:S vad kan man göra e så pinsamt
    ok jobbigt! jag har juh fått lite hår på brösten också men det rakade jag bort men hoppas inte de blir värre där bara de hade juh varit jobbigt, men det e juh hormonerna som gör detta så det borde juh gå äver efter gravideteten lr??
  • SandraP1990
    EdoBedo skrev 2011-04-14 10:19:02 följande:
    Åh, jag är inte ensam! Ett tag trodde jag seriöst att jag var ensam om att gå upp mer än något ynka kilo i vikt.
    Jag är 1,70 lång, shit vad lång du är :D Du ser säkert hur smal ut som helst ännu. Jag har blivit riktigt knubbig tycker jag själv men min man säger att jag aldrig varit vackrare! Sånt behöver man verkligen höra nu.

Jag slutade också jobba när jag blev gravid men började motionera mer. Skumt det där med viktökningen. MIn mamma gick upp 6 kilo när hon väntade mej!! Men jag antar att alla behöver gå upp olika mycket i vikt och att det ändå ordnar sig när barnet väl är ute osv.
    hehe nej nej jag ser ut som en stoor knubbis istället:P vilken charmig kille du har, sj får man smeknamnen heffaklump å så hahaha... min kille e väldigt hmm hur ska man uttrycka sig kanske väldigt ocharmig haha, men älskar honom ändå. nä han säger att jag inte e tjock utan bara gravid vad det nu ska betyda, hehe, men heffa å sånt får man höra ändå man ska juh inte komma milt undan:P fast jag tycker det e ganska skoj när han skojar så med mig, å det vet han annars skulle han inte säga så(måste förklara mig så niinte tror jag har en dålig pojkvän:P haha) min mamma gick inte upp så mkt med mig heller med med min stora syster å ena store bror gickj hon juh då som sagt upp 30 kilo.. första å tredje barnet!! jag försöker hålla igång men man blir juh så jävla nere när man går hemma, men nu har jag börjat med yoga,simmning å gym så nu ska det bli full fart:P haha å jaa längden e ett STOORT problem när man ska hitta hyfsat billiga mammajeans..
  • SandraP1990
    alexander2011 skrev 2011-04-14 10:05:18 följande:
    Hmm jag undrar om det gör det p magen på mig :S skulle inte tro det eftersom jag har rört det men resterade ex ludenhet som har dykit upp må magen/bröstet hoppas jag försvinner annars gråter jag
    haha ja mää, vägrar att ha kvar hår på brösten å så... noo tänk om man får de nu shit, då blir de sånd där laser hår borttagnings mojäng... nog jäkligt dyrt men hellre de än hår överallt resten av livet!!!  håller med GuldKlimparna där, hatar också hår som inte är på hövvet!!
  • SandraP1990

Nu har jag varit hos BM(besöket efter UL) jag fick reda på mina blod provsvar=) ingen HIV lr nått här inte:P hehe.. jag va Aposetiv så det va skönt, sen hade kanon sockervärde=) MEN jag hade JÄRNBRIST!! hon sa att har man mellan 20-60 så ska man käka hjärntabletter, jag hade 24!!!!!!!!!!!!!!!!! så ja det blev hjärntabletter för min del plus mina ACO kvinna!!! sen fick jag lyssna på hjärtljuden=) så otroligt, dom va jätte snabba å då sa barnmorskan att det låter som en tjej för dom har snabbare hjärtljud än killar men sen sa hon att hon trodde det va en skröna, jag tror iaf att det e en pöjk=)

• SandraP1990
    Ninakarolina skrev 2011-04-14 15:16:43 följande:
    kul med hjärtljud :P. Min hade 148 och de är ju högre , sen var de 90% chans att de var en tjej med på rul så :P.
    min ligger också på 148=)
  • SandraP1990
    Ninakarolina skrev 2011-04-14 17:35:14 följande:
    haha, har du kollat upp könet?

Min ultraljuds tant var så förvirrad men hon sa att de var 90% en tjej trotts att vi inte såg nått, bara för att vi inte såg en snopp så sa hon de, haha men de kanske var gömd. Så vi får väl se senare på 3de ultraljudet i vecka 30 om de stämmer :D. 
    nej jag vill inte kolla upp körnet, vill ha det som en liten surprice=)
  • SandraP1990
    Ninakarolina skrev 2011-04-15 11:50:08 följande:
    Carmat 85: ja nu syns de rätt bra :). men fasen måste köpa kläder man har inte råd känner ja, men allt är ju förlitet för leva i mjukisar typ... inge kul. Och sen ska jag på dop den 1 maj... vad ska man  ha på sig då? haha.
    jag köpte mammajeans å mamma mjukisar på h&m, där va dom ganska billiga faktiskt.. sen har jag även snott min pojkväns jeans å använder dom som baggie jeans, as skönt. långa boxar linnen e väldigt skönt att ha på sig med å magen syns extra mkt i dom med å de vill man jöh=) sen åkte jag te ullared å köpte underkläder vilket min kille inte tyckte va det sexigaste men men hahaha! sen köpte jag tröjor där med, billigt å bra.. för mig e de juh svårt att hitta jeans då jag har giraff ben, men mjukisarna passade mig as bra från H&M men jeansen va lite korta men de e sol ute nu så viket upp dom ändå=)
  • SandraP1990
    Ninakarolina skrev 2011-04-15 13:21:29 följande:
    Okej, får ta och kolla där... har bara 2 par snyggare mjukisbyxor av nått slag... men de känns som man inte är så fin i de haha :D.
    har linnen och strumpbyxor unde roch nån kofta på eller skjorta... men nu börjar linnena bli korta då magen växer haha... fasen...

synd att man inte har större vänner som kanske kunde låna ut nått :P. Min pojkvänn har kortare ben än mig och hans jeans kommer jag knappast in i , han har sån liten rumpa :D. 
    hehe okej.. jag e faktskt jätte glad att jag kan ta min killes jeans=) de e bara att jag  får ha två knappar öppna när jag sitter men annars e dom ok, å ett gummiband på överstaknappen när jag står då men annars ok..=) men kolla h&m dom e faktiskt bra!!
  • SandraP1990

kevin c jag kan inte se din bild kan du lägga ut den igen?

• SandraP1990
    Ninakarolina skrev 2011-04-15 15:12:14 följande:
    Åhh gud vad gott med kött. Har käkat typ nudlar pasta och ja brösd nu i evigheter känns de som.... inget riktigt kött.... nu åt jag bara köttet och inget till haha så less på kolhydarter att jag vet inte vad. 
    vrf har du inte ätit kött då??
Svar på tråden Bildtråd för oss med BF i aug 2011