• AnnaPuddel

Ska färga min VITA hankatt ROSA. Funkar karamellfärg?

Han är så Gay så han ska få bli rosa, sen ska han få ett ljusblått blinghalsband med sitt namn Keso och "im a pussy, bitch"

Funkar det mer karamellfärg på vita katter eller ska man köpa något speciellt färgmärke för djur?

Nej jag är inte ironisk.

• Svar på tråden Ska färga min VITA hankatt ROSA. Funkar karamellfärg?
  • Jezamine

Vad för smågnagare har du?

Jag är INTE avstängd
  • Fidelis ad urnam

En del av mig hoppas och vill att det räknas som djurplågeri att göra en sådan sak.

• Jezamine
    Fidelis ad urnam skrev 2011-01-31 18:12:44 följande:
    En del av mig hoppas och vill att det räknas som djurplågeri att göra en sådan sak.
    Ja inte är det någon vettig människa som skulle göra så
    Jag är INTE avstängd
  • SilverEmma

Nej rosa färg får man från rödbetor, har vi inte lärt oss det än? Naturligt och bra!

Fanny -09 & Elliot -10...våra älskade flickor!
  • Fidelis ad urnam
    SilverEmma skrev 2011-01-31 18:14:34 följande:
    Nej rosa färg får man från rödbetor, har vi inte lärt oss det än? Naturligt och bra!
    Ha ha ha ha
  • Villimey

Ts uttråkad och googlat? Finns redan någon gullitussa i England som färgat sin katt med rosa karamellfärg. hon fick sin katt omhändertagen av engelska myndigheter.

Hoppas att det bara finns en idiot som färgar katten rosa.

• AnnaPuddel
    SilverEmma skrev 2011-01-31 18:14:34 följande:
    tack som fan.. det är ju sant. då borde ju även blåbär funka. fast då kanske han blir blå?
    PreciousDivine skrev 2011-01-31 18:13:38 följande:
    Varför ska du färga den stackars katten rosa?
    Han älskar uppmärksamhet. han får aldrig nog. han skriker efter konstant uppmärksamhet. Ju mer utstående vi kan göra honom ju mer uppmärksamhet får han av besökare. Sen skulle han nog tycka om att bli rosa. han är lite konstig.
    Jezamine skrev 2011-01-31 18:11:13 följande:
    Vad för smågnagare har du?
    Har som i lägenheten?
Svar på tråden Ska färga min VITA hankatt ROSA. Funkar karamellfärg?