• AnnaPuddel

Ska färga min VITA hankatt ROSA. Funkar karamellfärg?

Han är så Gay så han ska få bli rosa, sen ska han få ett ljusblått blinghalsband med sitt namn Keso och "im a pussy, bitch"

Funkar det mer karamellfärg på vita katter eller ska man köpa något speciellt färgmärke för djur?

Nej jag är inte ironisk.

• Svar på tråden Ska färga min VITA hankatt ROSA. Funkar karamellfärg?
  • AnnaPuddel
    pluvdo skrev 2011-01-31 18:16:37 följande:
    Ursäkta, men är du tappad?
    Du ska träffa katten först innan du klagar. Han gillar allt. han gillar att ha kläder han gillar att rulla runt i allt han hittar. Han skriker hela tiden. han är som perez hilton
  • Fidelis ad urnam
    AnnaPuddel skrev 2011-01-31 18:20:16 följande:
    Du ska träffa katten först innan du klagar. Han gillar allt. han gillar att ha kläder han gillar att rulla runt i allt han hittar. Han skriker hela tiden. han är som perez hilton
    Jag hoppas du spelar pantad och inte faktiskt är det.
  • AnnaPuddel
    Villimey skrev 2011-01-31 18:18:23 följande:
    Ts uttråkad och googlat? Finns redan någon gullitussa i England som färgat sin katt med rosa karamellfärg. hon fick sin katt omhändertagen av engelska myndigheter.

Hoppas att det bara finns en idiot som färgar katten rosa.
    katten blev inte omhändertagen. haha
  • Villimey
    AnnaPuddel skrev 2011-01-31 18:23:48 följande:
    Enligt det jag hittade men jag fördjupade mig inte i händelsen. Men jo djur kan bli omhändertagna i avvaktan på domstolsbeslut om ägaren gjort sig försumliga eller plågat djuren.
  • Fidelis ad urnam
    Villimey skrev 2011-01-31 18:18:23 följande:
    Ts uttråkad och googlat? Finns redan någon gullitussa i England som färgat sin katt med rosa karamellfärg. hon fick sin katt omhändertagen av engelska myndigheter.

Hoppas att det bara finns en idiot som färgar katten rosa.
    Ja tydligen är det inte bara din katt som är kåt på uppmärksamhet.
  • AnnaPuddel

Seriöst. folk färgar sina hundar. Det är en kul grej att testa. katten mår inte dåligt av det så vad är problemet igentligen?

• AnnaPuddel
    Fidelis ad urnam skrev 2011-01-31 18:25:23 följande:
    Ja tydligen är det inte bara din katt som är kåt på uppmärksamhet.
    Katten är innekatt. Men han vill ha all uppmärksamhet av alla hela tiden. Han skulle nog inte bry sig om han var rosa.
  • Fidelis ad urnam
    AnnaPuddel skrev 2011-01-31 18:25:25 följande:
    Seriöst. folk färgar sina hundar. Det är en kul grej att testa. katten mår inte dåligt av det så vad är problemet igentligen?
    Det är lika rubbat oavsett vilket djur det är man utsätter för att färgas.
    Sedan så brukar katter inte vara överdrivet glada i vatten.

Riktigt dum och barnslig idé från din sida.
  • Fidelis ad urnam
    AnnaPuddel skrev 2011-01-31 18:26:12 följande:
    Katten är innekatt. Men han vill ha all uppmärksamhet av alla hela tiden. Han skulle nog inte bry sig om han var rosa.
    jag har fyra katter, alla innekatter och alla vill de ha uppmärksamhet. Trots detta har jag aldrig tänkt tanken att färga dem rosa eller i någon annan färg heller för den delen.
  • AnnaPuddel
    Fidelis ad urnam skrev 2011-01-31 18:27:09 följande:
    Det är lika rubbat oavsett vilket djur det är man utsätter för att färgas.
    Sedan så brukar katter inte vara överdrivet glada i vatten.

Riktigt dum och barnslig idé från din sida.
    haha man använder inte vatten. läste att man har karamellfärg på händerna och gnuggar in det i pälsen. sen tycker vissa katter om vatten om man har det i en fuktig handduk . så gör våra.

Denna katt tycker tom om att lägga sig i vägen för moppen
Svar på tråden Ska färga min VITA hankatt ROSA. Funkar karamellfärg?