• Ewis

Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...

Tjosan; hahhahaah

ja jag är oxå fast i träsket

Har shoppat jeans, mysbyxor, pop overall (som blev väldigt dyr men men ), och så har jag en mani att köpa boddyn till tösen så det har blivit ett X antal.

Jag shoppar stl. 74 - 80 så där finns inte så mycket märkeskläder tycker jag men mycket annat fint.

Jag säljer även endel kläder men ibland blir man förvånad när vissa kläder säljer och vissa inte, men smaken är väl som baken

Just nu ligger jag lågt med Traderandet.

• Ewis

Oj vad hände?????

åååå vi som rensade och kastade JÄTTE mycket ByggareBob bilar mm i höstas grrrrr MEN det var innan jag hittade till Tradera

Jag tar INTE betalt för emballage och gillar inte att folk gör det!!

Portot tycker jag att det är svårt att beräkna, har bara postens Portotabell från internet som jag går efter men försöker att använda sunt förnuft

• Ewis

cia 70; Ler lite skamset men det tycker jag är så himla drygt så jag har massor med frimärken hemma och så kollar jag tabellen och sedan på med portot och snabbt i väg i postlådan!!

• Ewis

Hur gör ni som säljer, hur många dagar pågår auktionen?
    Jag tycker att det är värdelöst med auktioner som pågår länge när jag ska köpa så därför kör jag 3 eller 4 dagars auktioner.

Jag väntar till i slutet bara för att se om det är någon ide.
    Ingen taktik, man kan ju bjuda typ 100 kr som max pris men ändå få varan för 15 kr.

• Ewis

Vad köper och säljer ni för stl. på Tradera??

Nyfiken

• Ewis

Oj parfym.
    Hm kan en parfym bli gammal som är i burk och inplastad??

Har en Jean Paul Guittier (hur nu det stavas) i plåtburk, en så där kvinnokropp Ni vet?

Vad tror ni, den är nog några år men helt ouppackad.
    Fick den när jag var gravid och kunde inte använda parfym då

• Ewis

Vad tror ni om åldern på den då?
    Är den gammal och luktar dåligt?
    Hur är det med parfymer kan dom bli gamla??

Min flaska är stor och i konservburk och inplastad!

• Ewis

Tack för svaren ang. parfymen.
    Ska nu lägga ut lite flickkläder (baby) och parfymen så får vi se hur det går!

• Ewis

Så nu har man lagt ut lite sker igen på Tradera

Nu är det bara att hoppas att någon mer än jag tycker att kläderna är FINA

Lade band på mig och kollade inte in kläder till tösen , det svämmar snart över i hennes låda och snart är det ju jul och då tror jag att det blir mycket kläder i paketen från farmor och mormor

Svar på tråden Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...