• Ewis

Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...

Änglatuss:
    Finns en order att fylla i på nätet, deras hemsida och där måste man fylla i killoslag innan man kan gå vidare grrrr

• Ewis

Skit oxå vad jag är arg på Tradera, jag har blivit spärrad/avstäng pga av utebliven betalning på faktura som jag Trodde att jag betalat via internet förra veckan...

Jag bara väntade på att den skulle bli registrerad som betald efter 5 dagar och om den inte blev det till idag skulle jag ringa MEn så när jag kom hem så var minna auktioner stängda (ganska många kan jag säga och dom var uppe i ca 400 kr tillsammans i går kväll)

Blev avstängd innan jag fick mail om det , dåligt!
    Jag trodde att jag betalat fakturan hela tiden tills idag då jag kollade och såg att den låg som väntar .
    Andra gången för mig att betala en faktura genom internet så jag är inte så haj på det.

Jag är så himla arg för nu framstås jag som en oseriös säljare eftersom minna auktioner är spärrade och jag förlorat pengarna av dom som budat och dom lär ju inte villja buda på minna grejjer igen...!?

Har mailat Tradera 5 gånger redar men inte fått svar så klart grrrr , teletiden slutade kl 13 skit oxå.

• Ewis

Diwa;
    Jag ser inte ens minna auktioner så jag kan inte maila budarna, tyvärr grrrr

• Ewis

Sååååååå Nu har jag åter fått bli med på Tradera
    Jisses villken cirkus grrrr
    Dax att lägga upp alla auktioner IGEN men denna gången blir det bara 4-5 dagars auktioner, brukar ha det men tog långauktion på dom flesta sist för tanken var att vi skulle resa bort några dagar och det är inte kul att vara borta när auktionerna går ut tänkte jag.

Tänker även skriva i mitt personliga meddelande till dom som hade budat på minna auktioner (när jag blev spärrad pga av miss med fakturabetalning ) och be om ursäkt för det som hänt och hoppas att dom läser det och budar igen

• Ewis

Ja men vem är hon är det allas våran Giz här på FL eller hur kommer jag i kontakt med henne????

• Ewis

tjenis penis du har fått i gästboken från mig och på ett till ställe

Hojtar på dig i meddelande boxen oxå nu

• Ewis

Hur går det för Er andra på Tradera?
    Köper ni något??
    Hur går försäljningarna?

Själv fick jag jö börja från skratsch med minna auktioner trots mååånga bud grrrr
    men nu ligger allt ute igen

• Ewis

Änglatuss:
    Grattis till tösa i magen!!!!!

Oj då kan du handla flickkläder smått av mig
    Har en del men inte lagt ut för det är svårt att sälja könsbestämda kläder i stl. 56 tycker jag

• Ewis

Jag igen
    Någon som snabbt vill hjälpa mig att få två foton på ett foto ???

Svar på tråden Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...